rabagast3 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hei regner med at alle har sett reklamen til telenor, der de sier at du kan få raskere internett for 349 kroner måneden. Vil det si at siden jeg har ei 10mb linje eksternt og 100mb internt så skal jeg få ei bedre linje for 349 pr mnd (det står jo ikke noen begrensninger i reklamen). Jeg bare lufter denne tanken. *grin* Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Så lenge du er _siker_ på at det ikke står noe med liten skrift på TVskjermen, så kan det hende at det går... Hvis du prøver, så si ifra. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Tenkt på den jeg også..... Før hadde de reklamekampanjer som sa at "Fartskontroll" -> "Du ble ikke stoppet" -> "Få raskere internett med Online ADSL" eller noe i den duren. Jeg sitter med 100 Mbit rett i nettverkskortet, og hver gang jeg kommer hjem ADSL så er det en nedtur.... Den er også fin den reklamen med "Online ADSL - Mye, MYE raskere internett". Yeh, right! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 det har vært oppe før, men det er jo lov å prøve (det gikk ikke så bra sist gang, folka sa vist at de ikke kunne gjøre det) Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 De derre hersens Telenor reklamene er bare tull. For de som ikke sjekker priser og betingelser før de bestiller ADSL går på en real knekk. Mange ser den reklamen og tenker at det der var billig. De reklamene ikke sier noe om den 1GB grensen de har. Ikke er de billigst på noe vis heller. Misvisende reklame. Lurer egentlig på om det er lov.?? Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 De derre hersens Telenor reklamene er bare tull. For de som ikke sjekker priser og betingelser før de bestiller ADSL går på en real knekk. Mange ser den reklamen og tenker at det der var billig. De reklamene ikke sier noe om den 1GB grensen de har. Ikke er de billigst på noe vis heller.Misvisende reklame. Lurer egentlig på om det er lov.?? Og prøv å gjett hvilken idiot som gikk i fella, da han ikke leste betingelsene nøye nok? Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 De derre hersens Telenor reklamene er bare tull. For de som ikke sjekker priser og betingelser før de bestiller ADSL går på en real knekk. Mange ser den reklamen og tenker at det der var billig. De reklamene ikke sier noe om den 1GB grensen de har. Ikke er de billigst på noe vis heller.Misvisende reklame. Lurer egentlig på om det er lov.?? Jeg vet ikke om det der er lovt, men i de reklamene der det står "Alt annet kan virke litt tregt" er rett og slett bullshit! Notar hadde en lignende reklame også, men der grep ett eller annet tilsyn inn. Jeg sitter her også med 100MBit rett i veggen og jeg blir sånn passe forbanna hver gang jeg ser på en Telenorreklame. Jeg har jo 100 ganger (teoretisk) raskere internet. Før jeg flytta på hybelen så satt jeg på modem. Og fremdeles så sliter resten av familien hjemme med modem. Dem skulle heller ha brukt penger på å bygge opp infrastruktur i stedet for å pøse ut penger på reklame og gjøre de som ikke kan få fastlinje forbanna! Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 De derre hersens Telenor reklamene er bare tull. For de som ikke sjekker priser og betingelser før de bestiller ADSL går på en real knekk. Mange ser den reklamen og tenker at det der var billig. De reklamene ikke sier noe om den 1GB grensen de har. Ikke er de billigst på noe vis heller.Misvisende reklame. Lurer egentlig på om det er lov.?? Og prøv å gjett hvilken idiot som gikk i fella, da han ikke leste betingelsene nøye nok? Åneida. Når det gjelder Telenor så leses alle skriv med lupe. Har hatt Telenor i ett år snart pga at jeg bor i ett borettslag og vi skulle få 20%. Det var helt til første regning kom det. 10% var det vi fikk. Apekatter. Men jeg har vært veldig fornøyd med Telenor 720/128. Nesten ikke nedetid eller andre problemer i det hele tatt. Men nå går bindingstiden ut 23.12 og ADSL fra Tele2 er bestillt. Håper ikke det byr på div problemer som jeg har lest om andre steder i dette forumet. Og til deg Silencer: Hold idiotsnakket for deg selv. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Altså, *kan virke tregt* er jo greit nok. Men det spørs om de faktisk har lov til å reklamere for "mye, MYE raskere internett". De må jo si hva det er raskere enn. For de er jo definitivt ikke raskest. Noen som gidder maile Forbrukerombudet? Men så spørs det om Telenor bryr seg da. De har jo 4-5 ulovligheter kjørende til en hver tid. Har sett flere reportasjer om folk som har anmeldt Telenor og vunnet. Tror du Telenor gadd bry seg? Neh. Eneste grunnen til at de ikke blir stoppet fullstendig er sikkert fordi de er så store a hvis de ble lagt ned pga loven så ville en lass med mennesker mistet internetttilkoblingen son og sikkert hatt stpre problemer med å få ordnet seg. Men pokker ta de folka da. La oss heller bare ta et balletak på Telenor og kaste dem langt ****** ut av landet. Kan ikke staten ordne det slikt at alle kundene dems ble sendt til tele2 eller noe istedenfor da? Hvis det er problemet da. Det er kjipt at sånne folk har lov til å drive forretninger av og til altså Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 De derre hersens Telenor reklamene er bare tull. For de som ikke sjekker priser og betingelser før de bestiller ADSL går på en real knekk. Mange ser den reklamen og tenker at det der var billig. De reklamene ikke sier noe om den 1GB grensen de har. Ikke er de billigst på noe vis heller.Misvisende reklame. Lurer egentlig på om det er lov.?? Og prøv å gjett hvilken idiot som gikk i fella, da han ikke leste betingelsene nøye nok? Åneida. Når det gjelder Telenor så leses alle skriv med lupe. Har hatt Telenor i ett år snart pga at jeg bor i ett borettslag og vi skulle få 20%. Det var helt til første regning kom det. 10% var det vi fikk. Apekatter. Men jeg har vært veldig fornøyd med Telenor 720/128. Nesten ikke nedetid eller andre problemer i det hele tatt. Men nå går bindingstiden ut 23.12 og ADSL fra Tele2 er bestillt. Håper ikke det byr på div problemer som jeg har lest om andre steder i dette forumet. Og til deg Silencer: Hold idiotsnakket for deg selv. Jeg snakket da om meg selv, hvis du ikke forstod det... Er ikke ute etter å bli uvenner med noen her! :grine: Offtopic; sorry! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kunne jo vært grett å sendt en samlet mail fra alle oss på hw.no til forbrukerombudet, og høre hva dem mener. For det ER jo misvisende reklame. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 De derre hersens Telenor reklamene er bare tull. For de som ikke sjekker priser og betingelser før de bestiller ADSL går på en real knekk. Mange ser den reklamen og tenker at det der var billig. De reklamene ikke sier noe om den 1GB grensen de har. Ikke er de billigst på noe vis heller.Misvisende reklame. Lurer egentlig på om det er lov.?? Og prøv å gjett hvilken idiot som gikk i fella, da han ikke leste betingelsene nøye nok? Åneida. Når det gjelder Telenor så leses alle skriv med lupe. Har hatt Telenor i ett år snart pga at jeg bor i ett borettslag og vi skulle få 20%. Det var helt til første regning kom det. 10% var det vi fikk. Apekatter. Men jeg har vært veldig fornøyd med Telenor 720/128. Nesten ikke nedetid eller andre problemer i det hele tatt. Men nå går bindingstiden ut 23.12 og ADSL fra Tele2 er bestillt. Håper ikke det byr på div problemer som jeg har lest om andre steder i dette forumet. Og til deg Silencer: Hold idiotsnakket for deg selv. Jeg snakket da om meg selv, hvis du ikke forstod det... Er ikke ute etter å bli uvenner med noen her! :grine: Offtopic; sorry! Å søren. Daså. Skal ikke klage på at du kaller deg selv idiot. Hehe. Gjør som meg neste gang du skal lese noe fra Telenor. Bruk lupe. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kunne jo vært grett å sendt en samlet mail fra alle oss på hw.no til forbrukerombudet, og høre hva dem mener. For det ER jo misvisende reklame. Hvis e-post adr og mail til Forbrukerrådet postes her, så blir det ganske enkelt. Klipp og lim metoden funker bra. Noen flere som er med? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har sendt mail til forbrukerområdet, og spurt hvor og hvordan vi kan sende en samlet klage rettet mot telenor sine reklamer. Så da får vi se hva som skjer. EDIT: Selv har jeg telenor, og er fornøyd med linjekvaliteten, men har planer om å bytte. Er bare det at linja står på fattern, så så lenge jeg har 1024/256 30G linja holder det. Jeg betaler ikke uansett så. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Noen som vet hvor lang bindingstid det er på det "elendigste" ADSL-abonementet fra Telenor? Det som man betaler 349kr i måneden for? Er det 12 måneder? Lenke til kommentar
durabit Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Mange av Telenor-reklamene er faktisk ganske bra og de får garantert flere kunder. Men jeg syns påstandene er vel drøye. Sitter selv med 10Mbits linje og flirer i skjegget hver gang jeg ser reklamen på fjernsyn og nettet. Hmm, jeg har visst ikke skjegg Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Noen som vet hvor lang bindingstid det er på det elendigste ADSL-abonementet fra Telenor? Det som man betaler 349kr i måneden for? Er det 12 måneder? Etter det jeg vet er det 12 mnd ja.. du kan kjøpe deg fri for 1000 kr da men. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Noen som vet hvor lang bindingstid det er på det elendigste ADSL-abonementet fra Telenor? Det som man betaler 349kr i måneden for? Er det 12 måneder? Etter det jeg vet er det 12 mnd ja.. du kan kjøpe deg fri for 1000 kr da men. Kan man kjøpe seg "fri" for 1000kr - kødder du? Det er jo i såfall nesten verdt det! :gretten: Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Noen som vet hvor lang bindingstid det er på det elendigste ADSL-abonementet fra Telenor? Det som man betaler 349kr i måneden for? Er det 12 måneder? Etter det jeg vet er det 12 mnd ja.. du kan kjøpe deg fri for 1000 kr da men. Kan man kjøpe seg "fri" for 1000kr - kødder du? Det er jo i såfall nesten verdt det! :gretten: http://privat.telenor.no/dinesider/adsltem...ProduktAdslPris Oppsigelse i avtaletiden Gebyr for oppsigelse av abonnement før avtaletiden på 12 mnd utgår. 1000,- Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Oki. Takk for svaret. Skal slutte å "forsøple" denne tråden noe mer. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå