Fredrik N. Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 alle fuglene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Very nice... Love it Regards Bekir. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Takk skal du ha Bekir! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 "Bomskudd" kan av og til gi artige resultater, som her. Synes dette ble ganske så stilig Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Bomskudd kan også treffe.....men kanskje en annen målgruppe enn det opprinnelige skuddet var ment for..... Det traff meg midt i fotohjertet! Ble knallstilig og det ble faktisk en vellykket komp. Nesten en drømmende, om enn et marerittaktig utrykk. Tanken på Hitchcock slo meg.....som om jeg skulle sittet på Bates Motell og sett ut av vinduet... Beklager en litt svevende kommentar, men jeg ble truffet av et bomskudd..... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Takk for veldig hyggelige kommentarer, Pentax, Tove og Rolf! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Kuuuuult! Pentaxen sier det så godt, jeg henger meg på ham og håper han tåler vekta... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Tenker med en gang på filmen Fuglene av Alfred Hitchcock, noe også Pentaxen er inne på. Bomskudd ?? - Fulltreff kaller jeg det. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Kuuuuult! Pentaxen sier det så godt, jeg henger meg på ham og håper han tåler vekta... Hyggelig at du likte det rare bildet mitt, Helene! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Gratulerer med dagens ! Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Gratulerer med dagens bilde!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Grattis med dagens.-) En bekreftelse på at det ikke er et bomskudd, men derimot blinkskudd! PS bildet festet seg hos meg, slik at jeg så det for meg lenge etterpå:-) (og nesten ikke fikk sove...) Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Dagens bilde: Det er noe som heter «art by accident». Dette bildet passer utmerket til betegnelsen! God komposisjon med flott plassering av objektene i bildeflaten. Godt utsnitt og flott etterbehandling. Det aner meg at du kanskje bommet på lukkertiden her, men det har visst seg å gi en kul og dramatisk effekt som gjør bildet spennende og kanskje litt skummelt. En klar assosiasjon til Hitchcocks klassiker «Fuglene» Lenke til kommentar
HSP Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Et godt valg til dagens bilde! Et bilde som virkelig skiller seg ut og med mye stemning. Henning Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Dagens? Nå igjen? Nei dette var moro! Takk for kommentarer Henning, Pål, Ragnar, Tove, Rolf, Bekir og Mikael ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Dagens bilde: Det er noe som heter «art by accident». Dette bildet passer utmerket til betegnelsen! God komposisjon med flott plassering av objektene i bildeflaten. Godt utsnitt og flott etterbehandling. Det aner meg at du kanskje bommet på lukkertiden her, men det har visst seg å gi en kul og dramatisk effekt som gjør bildet spennende og kanskje litt skummelt. En klar assosiasjon til Hitchcocks klassiker «Fuglene» Jeg holdt på å fotografere noe helt annet da jeg hørte disse fuglene (stær?) letta fra treet, så jeg retta kameraet opp i lufta og knipsa uten tanke på innstillinger av noe slag. Og det ble kun dette ene bildet og jeg holdt på å slette det, men da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg kanskje kunne få noe ut av det allikevel. Flaks! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Et bomskudd som kanskje ikke er et bomskudd likevel? Kanskje ville det vært like bra om du hadde kutta rett bak pippen nede i høyre kårnern. Den drar oppmerksomhet og forstyrrer mer enn den tilfører noe til bildet. Det er flokken som er bildet her. Bevegelsesuskarpheten i vingene gir æksjen til bildet. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 For 1 gangs skyld er jeg en smule uenig med deg, Roar. Synes den ene fuglen drar flokken etter seg, var slik jeg tenkte da jeg lagde bildet. Men smaken er som baken da.... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Dritstilig!! Grattis med dagens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg