Torhild Jansen Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Kommunikasjon. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Artig hverdags/situasjonsbilde. Godt fanget av tiden vi lever i...... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Ja, sånn har det blitt gitt! Ikke rart folk får vondt i nakken sier nå jeg! artig hverdagsknips! 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Ikke ulikt bildet fra Pentaxen fra i dag. Typiske "ventesysler" i dagens moderne og teknologiske verden. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Takker for kommentarene - ja slik er det blitt, "alt" går på nett Lenke til kommentar
HSP Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Minnet om Pentaxens hverdagsbilder synes jeg. Og det er absolutt et komplement! Henning 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Godt sett, Torhild! Slike er dessverre samfunnet blitt, både i det offentlige rom og i arbeidslivet. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Godt sett og dokumentert! Ja vi lever alle i samme verden men er også samtidig i vår egen verden. Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 hahaha ett bra dokumentasjon på hverdagslivet. gatebilder er faktisk ikke like lett å ta som man ofte tror det er, men syns du har lykkes bra med det. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 hahaha ett bra dokumentasjon på hverdagslivet. gatebilder er faktisk ikke like lett å ta som man ofte tror det er, men syns du har lykkes bra med det. Tusen takk mvh Torhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Ja, plutselig er det liksom ikke så interessant å snakke ansikt til ansikt. Det må gjøres via en telefon og da helst via internett. Har sett familie på 4 på restaurant på utenlandsferie med hver sin Ipad rundt bordet uten å veksle et ord til hverandre. Fin kameravinkel. Kanskje kunne du kutta vekk skur nr. 2 ute i venstrevingen tenker jeg. Men det er sikkert ikke så viktig. Roar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg