Skogslik Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Da er tiden inne for at jeg burde skaffe meg noen brukbare hodetelefoner. Skal brukes til musikk + kansje litt i en DS eller andre håndholdte spillkonsoller. Men hovedfokus er musikk. Skal 10 timer med fly om en måneds tid, så det er viktig at dem blokkere støy uten ifra. Pris: Maks 2000kr om mulig. Tar imot alle forslag, gjerne netthandel! Endret 7. juli 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
Nevermore Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 Enig med Brodsky. Lydkvaliteten er god, og (den aktive) støydempingen er i egen klasse. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 Høres bra ut, skal ta en sjekk på det! Takker for svar! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2015 Nå har ikke jeg Ipad,ipod eller noe slikt, men vill dem fungere like bra på vanlige mp3 spillere eventuelt mobilen min (HTC) ? Lenke til kommentar
Nevermore Skrevet 19. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2015 Jeg har Sennheiser Momentum med "i-ledning", og de har fungert helt fint med diverse Android-telefoner. Ellers tror jeg det skal være mulig å skaffe ledning uten kontroller på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå