Gå til innhold

Hvilket flaggskip skal du kjøpe i høst?

86 stemmer

1. 1. Hvilke(t) av høstens flaggskip vurderer du å kjøpe?

• Galaxy Note 5
      12
    • iPhone 6S
      14
    • Xperia Z5
      9
    • Ny Nexus-modell
      22
    • Ny Windows Phone-toppmodell (f.eks. Lumia 940 / 940 XL)
      15
    • OnePlus 2
      6
    • Andre
      5
    • Ingen
      14

Anbefalte innlegg

Skaffet meg en Huawei P8 bare for å prøve noe helt nytt, og ikke fristet det å legge penger på bordet for de store kjente aktørene på flaggskipfronten heller. iPhone 6 er på service pga. halvmåne fenomenet på frontkamera, så da måtte jeg ha en grei telefon i mellomtiden. Såg sjangsen til å prøve Android igjen etter noen år med iOS :)

Hvordan er p8 da? Vurderer en selv :)

Så får vi se hvor lenge jeg må vente på å få tilbake iPhone 6 da..men app optimaliseringene kan fort bikke meg over igjen mot iOS, telefonen er jo i grunn bare en erstatning i mellomtiden. Men vi får se hvilken som selges videre :)

Klippet sitatet litt jeg ;) takk for svar! Tenker jeg prøver telefonen litt i butikk i morgen og så ser jeg. Har lest at huawei ikke har de mest optimaliserte telefonene men det kan jo fort endre seg! Er en vandt til iOS så kjenner man seg fort igjen i huawei sitt skall også, ut i fra det jeg kan se fra tester :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp det var det som var så nydelig for meg som har vært med iOS i noen år nå. Men dette fenomenet med apps hos android er noe jeg  kjenne meg i gjen i fra både One X,Z1 og nå P8. Men skal prøve å ta en fabrikkresetting av telefonen når jeg omsider får minnekortet mitt i posten også.  Men alt i alt er telefonen super-snappy til å være android syns jeg og den ekstre størrelsen på skjermen ER jo en forfriskning på godt og vondt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...