Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har insett at jeg er veldig klengete.

Anbefalte innlegg

heisann. Gutt på 20 her.

Har alltid vært den som har havnet i friendzone men samtidig er rimelig bøs i kjeften og ellers rimelig guttete...

uansett jeg fikk min første kjæreste for et halvt år siden, dette er foreløpig et avstandsforhold da hun bor 12 timer unna derfor er mesteparten av kommunikasjon over telefon/facebook.

jeg har funnet ut at jeg er utrolig klengete og innpåsliten.. hun har ikke sagt det selv, men jeg har indikert til hun at jeg beklager for at jeg er klengete, og hun sier at det går greit, noe som indikerer at hun ikke motsier det.

tror ikke vi har hatt èn dag på det halvåret jeg ikke har snakket til hun, på facebook altså,, noe som såklart gjør at jeg skjønner hvorfor jeg må fremstå så klengette.

det har gått opp for meg at jeg har vært sånn veldig mye rundt de jeg har likt og jeg aner ikke hvorfor, det er som at jeg har en frykt om sitatet "when you dont make your girlfriend smile, another man does"

ikke at jeg tror det er sånn i virkeligkheten i det hele tatt, men man skulle tro at jeg var redd for det i og med at jeg snakker til hu daglig automatisk og jeg er som oftest den som tar kontakt først om jeg lar det gå helt til ettermiddagen / kvelden og da har jeg lett for å tro at hun mister interessen for meg også...........

føler meg rett og slett dum slem og utrolig teit som ikke har insett dette før nå,, og det å drive å beklage seg gang på gang fører jo bare til at jeg føler meg værre hver gang det skjer..

er det noen andre som har slitt med det samme som kan gi meg noen råd?? jeg har hatt idèer med å bare la vær å snakke fremtil hu snakker til meg, uansett å lang tid det tar men jeg har på følelsen at det også kan være en veldig dum idè med en så sporadisk endring,, alt jeg vil er å ikke være den innpåslitne kjæresten som ødelegger forholdet til slutt...

det er liten vits å be meg gå til psykologi, jeg har vært der mange ganger og har ellers generelt vært en veldig deprimert person fremtil jeg fant dennej enta, jeg vil ikke miste hun for noen ting i verden.. (som jeg såklart ikke kan styre))

takker på forhånd på svar.

Anonymous poster hash: 76991...409
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for å forklare 2 linje litt mer,, så er jeg ikke bøs i kjeften eller noe rundt hu eller mot mennesker generelt noe mer, men jeg blir ekstra "pusegutt" rundt hun automatisk noe som strider litt i mot åssen jeg er ellers, da jeg tuller veldig mye og mye useriøs humor.

Lenke til kommentar

Jeg synes nå ikke at det er klengete å ta kontakt på fb en gang om dagen. For meg er det mer unormalt å ikke prate med kjæresten i løpet av en dag. Det kommer vel heller litt an på hva innholdet i meldingene er, om hun svarer før du sender ny melding osv.

Hvor lang tid tror du det tar før hun tar kontakt hvis du ikke gjør det først?

Lenke til kommentar

heisann darkness.

ja altså jeg også trodde at hei en gang om dagen var normalt og på en måte littforventet.

uansett har vi snakket om det før ved en tidligre anledning hvor det ikke var snakk on klengethet hvor jeg spurte om meningen hennes over hvor lang tid som var unormalt at man hadde kontakt, da kom det frem at hun syntes at et døgn uten kontakt ikke var noe rart, ikke at kanskje jeg er 100% enig men om man er såpass innpåsliten som meg så forstår jeg det jo.

jeg sender somregel bare god-morgen/ettermiddag/kveld med noe søtt noe mens jeg venter på et svar, andre ganger så starter jeg bare dagen med å sende en link som jeg tror vil fenge...

noen ganger starter det også med snapchat.

men hun virker ikke så snakkesalig så ofte, får ikke så ofte "hva gjør du da?" tilbake eller sånne ting, men det har hun jo sagt hun ikke er så flink til også så det tar jeg jo tol etteretning.

jeg spammer henne ikke, men jeg ble sjokkert når jeg innså at et halvt år uten èn dag uten kontakt, får veldig dårlig samvittighet..

jeg tror helt ærlig at hvis jeg i morgen ikke hadde sendt noe så hadde det kanskje gått til neste dag,, men jeg tror også hun kanskje da vilel lurt på hvorfor jeg ikke har sagt noe, og truidd det var noe unormalt..

noen kommer sikkert til å si at jeg burde ta det opp med hun, men saken er at jeg er ganske trygghetssøkende,, som sagt tror jeg til tider at hun kanskje har mista interessen for megn oe som gjør at jeg hinter av og til om at jeg elsker hun i håp om å få dette tilbake,, jeg vil ikke gjøre hu stressa fordi jeg ikke klarer å holde på de trygghetene og gledenej eg har og faktisk tro at de er ekte og eksisterer sålenge hun ikke sier noe annet..

føler meg så dum og har så dårlig samvittighet for alt dette

Lenke til kommentar

jeg har alltid trodd jeg skulle ende opp ensom,, så det at jeg fikk meg kjæreste og så tilfeldig som dette virker som om det er for godt til å være sant siden jeg må ha bekreftelse på det ved å få høre at hun er glad i meg hele tiden, utrolig rart..

Lenke til kommentar

Hei. Vel. Hvis man er glad i hverandre, så kan man jo si det, men man vet jo selv om man er glad i hverandre. Så sier man i fra hvis man ikke er glad i hverandre. Dere har sikkert blitt sammen av en grunn liksom. Hun liker deg og du liker henne. Da er det slik. Hvis man ikke liker hverandre mer eller den ene parten slutter og like den andre, så kan det ende med at den ene parten slår opp.

Men er det slik at du må ha det bekreftet hele tiden eller hvordan er det? Du får be henne si fra hvis det blir for mye da veit du :p

Lykke til.

Lenke til kommentar

Er det lenge siden dere møttes? 

Det er helt vanlig å ha kontakt med kjæresten sin hver dag. Om ikke annet, så bare for å høre hvordan dagen har vært, og minne vedkommende om at man er glad i h*n. 

Det er viktig å pleie kjærligheten, og det gjøres best ved kontakt. 

Fravær skjerper kjærligheten.

Nærvær styrker den. 

Lenke til kommentar

wil, jeg må ikke ha bekreftelse hele tiden, det er bare visse småting som kan gjøre at trangen for det er litt større som f.eks lite kontakt en periode ,eller lite oppmerksomhet en periode, ting som man ville merket ellers om en person var lei,. en periode er varierende,, men det er kanskje ikke for ofte, men samtidig for ofte ifhld til det skulle vært (som er ingenting da normale mennesker helt sikkert ikke trenger bekreftelser på ting som de vet de "har)

turtledove vi snakka vel sammen daglig i 3 måneder før jeg dro til hun første gang, nå har vi vært sammen i et halvt år sånn cirkus.. som sagt trudde jeg også at det kunne være normalt med å ta kontakt hvertfall en gang daglig, jeg har bestemt meg for å roe meg ganske mye ned også se hvordan det blir mottatt. 

mener du også at istedenfor å si "hei kjære" på morningen så kan jeg heller ta på ettermiddagen "hei kjære, åssen har dagen din vært?"? er noen ganger hvor jeg egentlig ikke vet helt hva jeg skal snakke med hu om fordi hu ikke drar samtalen noe særlig vidre, da er det vel kanskje bedre å bare holde kjeft for min del, hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...