U1ven Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Rookie er 1-9, Semi-pro er 10-19, pro er 20-?. Vet ikke om det finnes noe etter "Pro" enda. Lurte egentlig på hvordan folk lå ann ift rank som i ranked game, men det var litt uklart Rookie/semi-pro/pro er level. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 All star kommer etter pro Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 (endret) Men levlene har vell fint lite å si på hvor god man er det betyr jo bare at man har spilt endel timer. Endret 18. august 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
HyperionPolice Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Tror vel at Rookie er 1-9, Semi-Pro er 10-19, Pro er 20-29 og Veteran er 30 og utover? Kan ikke huske at All-Star var en rank man kan bli, bare at bots kan ha den. Vet ikke om det er noe høyere enn Veteran da jeg spiller selv mot Pro-Veteran og har aldri møtt noen høyere. Forresten, noen som er keen på ps4 turnering en gang i framtida, eller? ? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Er alltid keen på turnering Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Sett opp en tid og en svarfrist, så skal jeg prøve å få vært med Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) 2v2 Ligaspill i Rocket League for de som vil være med, for PC og PS4 spillere - http://www.gamer.no/turneringer/rocket-league-2v2-liga-med-premier-pc-og-ps4/2198/ Endret 21. august 2015 av BuerN0R Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Jeg tenkte og melde meg på denne turneringen. Jeg søker deg som ønsker å spille turnering for moroskyld, men føler at du ikke er god nok. Grav: Du må Minimum være 26 år gammel. Ha mikrofon Send meg en PM om du er interessert Edit: Gjelder PS4 Endret 27. august 2015 av Stampy Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Her er link til Rocket League spillermarkedet Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 (endret) Tror vel at Rookie er 1-9, Semi-Pro er 10-19, Pro er 20-29 og Veteran er 30 og utover? Kan ikke huske at All-Star var en rank man kan bli, bare at bots kan ha den. Vet ikke om det er noe høyere enn Veteran da jeg spiller selv mot Pro-Veteran og har aldri møtt noen høyere. Forresten, noen som er keen på ps4 turnering en gang i framtida, eller? Er veteran nå, møter stadig vekk noen som er expert, og mener jeg har sett noen master også, lurer på om det er 40-49 og 50 (evt 50-59)? Men denne ranken/levelen har jo strengt talt ingenting å si, en viss korrelasjon mellom spilletid og hvor god man er er det nok, men poengene i ranked mode er vel en mye bedre indikator på ferdighetsnivået. edit: Lurte egentlig på hvordan folk lå ann ift rank som i ranked game Leste litt lenger opp nå at flere hadde samme konklusjon allerede Ligger på 1000-1050 et sted i 2v2 ranked, de andre har jeg knapt spilt. Hadde 5 seire, 3 tap igår og gikk ned 2-3 poeng totalt, så føles som jeg ikke kommer meg noe høyere på en stund. Endret 26. august 2015 av MythiC8 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Synes iallfall matchmakingen er under en hver kritikk. Jeg er nok ikke den aller mest skilla, men føler meg grei nok. Allikevel blir jeg ofte matchet mot spillere som må være langt over min skill level. Det finnes jo også en fin bug som gjør at man kan tvinge seg til å møte skill 100 folk, iallfall på PS4. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Det finnes jo også en fin bug som gjør at man kan tvinge seg til å møte skill 100 folk, iallfall på PS4. Høres fryktelig kjedelig ut, vant minimum 8-0 i de første 5 ranked kampene jeg spilte (hvor ikke motstander stakk), og jeg er ikke bedre enn at jeg møter folk som er mye mye bedre enn meg rett som det er i normale/unranked kamper. I ranked syns jeg ofte kampene blir jevne nå som jeg har spilt litt mer, hvertfall 2v2 kampene. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg har et ganske stilig klipp å vise frem. Spilte min andre kamp på ranked 2v2 igår. Jeg vet ikke hva som skjedde med han på laget mitt, men han ble borte. det endte med at jeg var alene mot to stykker. Jeg trodde ikke det var mulig i rocket league. men det skjedde. Det viste seg å bli en thriller av en kamp. Er det mulig å redigere PS opptakene? Jeg har ikke så lyst til å vise de 10 første minuttene som består kun av tulle ting. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Joda, det er mulig at en stikker. Han blir vel bare stoppet fra å spille ny kamp i 15 minutter. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Noen her som spiller på PC og som har lyst å spille sammen (over TS, Skype e.l.)? Helst 20+. Spiller omtrent bare unranked 3v3/4v4 siden jeg spiller alene, men blir gjerne med på andre ting. Er "sånn passe" god, type at jeg får aerials litt til, men ikke så god at jeg klarer å spille en hel kamp uten å trykke feil. Rank 22 eller noe sånt. http://steamcommunity.com/id/balt3/ Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg har et ganske stilig klipp å vise frem. Spilte min andre kamp på ranked 2v2 igår. Jeg vet ikke hva som skjedde med han på laget mitt, men han ble borte. det endte med at jeg var alene mot to stykker. Jeg trodde ikke det var mulig i rocket league. men det skjedde. Det viste seg å bli en thriller av en kamp. Er det mulig å redigere PS opptakene? Jeg har ikke så lyst til å vise de 10 første minuttene som består kun av tulle ting. I ranked kan du ende opp alene om noen stikker, der kommer det ikke bots og "hjelper" deg. Er et videoprogram som ligger i menyen sammen med spillene, husker ikke helt hva det heter, men er et videokamera som symbol. Der kan man kutte ut starten eller slutten av opptak man har lagret, tror ikke man kan redigere ut noe i midten, bare hvor det skal starte/slutte Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Ny patch ute! For hele patch-loggen, se link: http://rocketleague.psyonix.com/patch-notes/ THE HEADLINES Ranked Season 1 Officially begins Added multiple Ranked Season Divisions with post-Season Division placement rewards Added “Ranked Solo Standard” back to the Online match queue Made multiple improvements and adjustments to the Utopia Coliseum arena PC players can now filter PlayStation 4 players out of matchmaking search Added Music Player interface to all menu screens Added “Featured Video” to in-game blog roll Added multiple “Spectate” mode improvements Added 12 new Community Flags, 2 new Chivalry Flags, and 20+ new Country Flags Repaired sound-related crash scenario that caused the game to crash on the loading screen after multiple matches Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Hva er "Ranked Solo Standard" egentlig? Er det bare at man spiller 3v3 hvor alle er solo (altså ikke i party)? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Fortsatt forferdelig matchmaking. Da gir jeg opp spillet og lar heller PS4 stå frem til FIFA 16 og Battlefront. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Fy fader, jeg er elendig i dette spillet. Jeg mangler rett og slett tredimensjonalt syn tror jeg til å bli ok i RL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå