U1ven Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Jepp, gjorde det. Grafikk ble kutta mye, 720p ifølge Youtube, men føles som 480 spør du meg. Det rareste var likevel at lyd ble kutta. Helt sikkert noe jeg gjorde feil, men på fila er det lyd. Her er den uansett edit: facepalm, lyden var av på tv.. 6 måls opphentingen starter forresten på 2:30 https://www.youtube.com/watch?v=Eu2EX53SlXg Endret 21. juli 2015 av U1ven 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Når du laster opp video på youtube, så tar det ofte litt tid før kvaliteten går opp til der den skal være. Lenke til kommentar
Contestra Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Laget en lite video av dette spillet selv også, ser at andre også har postet videoene sine så regner med at det er greit. men om moderator ikke vil ha denne her er det bare å slette Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Vurdere det på det sterkeste men en ting jeg ikke fant utav når jeg har lest om spillet var hvilke game mode du kan spille, kan du typisk spille online season? eller er det bare "friendly kamper"? er det noe form for ranking system? kan du lage online Clubs/alla Fifa pro e.l f.eks) Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Da har jeg endelig skaffet meg dette spillet som blir skrytt opp i skyene. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Dette spillet er konge. Har bare såvidt begynt å spille, og foreløpig er alt bare clusterfuck. Antar at jeg spiller med og mot folk som har like lite kontroll som jeg har. Spillet er ekstra morsomt når man faktisk får til noe taktikk, f. eks. "gå på løp" rett mot mål når en motstander dytter ballen ned flanken, og når man klarer å blokkere forsvaret slik at en medspiller kan føre ballen på mål. Men ingenting er like rått som å hente fart og booste en motstander rett i siden, haha... Rocket League føles som et meget, meget casual online-spill for min del og er akkurat det jeg har lett etter. Sliter litt med kameravinkelen (PC), og antar at det er derfor spillet anbefaler kontroller og ikke mus/tastatur? Å trykke space for å se mot ballen er litt tungvint. Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Dette spillet er konge. Har bare såvidt begynt å spille, og foreløpig er alt bare clusterfuck. Antar at jeg spiller med og mot folk som har like lite kontroll som jeg har. Spillet er ekstra morsomt når man faktisk får til noe taktikk, f. eks. "gå på løp" rett mot mål når en motstander dytter ballen ned flanken, og når man klarer å blokkere forsvaret slik at en medspiller kan føre ballen på mål. Men ingenting er like rått som å hente fart og booste en motstander rett i siden, haha... Rocket League føles som et meget, meget casual online-spill for min del og er akkurat det jeg har lett etter. Sliter litt med kameravinkelen (PC), og antar at det er derfor spillet anbefaler kontroller og ikke mus/tastatur? Å trykke space for å se mot ballen er litt tungvint. Vil anbefale en kontroller til dette spillet, får maksimal kontroll. Dog hender det blir litt feiltrykking på den, som resulterer i en god latter Treffe med arial hit som dupper inn i mål er like morro hver gang, selv om det går noen kamper mellom hver slike treff. Det eneste som irriterer meg ang. dette spillet nå, er at jeg til tider plages mye med CTD og av og til biler som er usynlige. Det er veldig irriterende når man endelig har funnet noen alrighte spillere og jevne lag, får så å bli kastet ut av spillet Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Hahaha, å herregud. Tapte nettopp 3-13, 3v3 med bots. All-star vanskelighetsgrad. To mål og en assist av meg. På høyeste vanskelighetsgrad, er det bare motstandernes bots som spiller godt? De to bot-ene på mitt lag var direkte latterlige å se på, spesielt når begge to plutselig sto og passet på målet, mens ballen bare trillet over linja... Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Hahaha, å herregud. Tapte nettopp 3-13, 3v3 med bots. All-star vanskelighetsgrad. To mål og en assist av meg. På høyeste vanskelighetsgrad, er det bare motstandernes bots som spiller godt? De to bot-ene på mitt lag var direkte latterlige å se på, spesielt når begge to plutselig sto og passet på målet, mens ballen bare trillet over linja... følte selv at botene på mitt lag er mye dårligere en motstanderen sine, men ofte slik i spill egentlig Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Fikk det på Torsdag Har blitt endel timer i helga for å si det slik Spiller på PS4 siden det var gratis med PS+. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Er det mulig?!? I det ballen er på tur over linja blåses kampen av. Trodde spillet alltid ventet til ballen traff bakken før det ble avblåst? Jaja. Vant kampen. http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/447331671895245654/96AF08FF9E7F858C0511DD02422AFBDAC1374A04/ Ser ballen gjennom oransje scoreboard. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Er det mulig?!? I det ballen er på tur over linja blåses kampen av. Trodde spillet alltid ventet til ballen traff bakken før det ble avblåst? Jaja. Vant kampen. http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/447331671895245654/96AF08FF9E7F858C0511DD02422AFBDAC1374A04/ Ser ballen gjennom oransje scoreboard. Skjedde med mitt lag også men vi tapte Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Wooo! Ny personlig rekord: Hat-trick i første spilleminutt! Semi-pro matchmaking. http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/447331671897190045/AE4A17C56102E475F88A24D6C2B56591FCA72A3A/ Første mål etter ett sekund. Deilig når man får spawne helt bakerst og ingen medspillere trekker inn mot midten og blokkerer, da er det bare å booste hele veien frem til ballen... Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Om det er nok folk så skulle vi satt opp en diskusjon.no turnering. Har fikset en turnering for å se hvordan interessen er http://www.gamer.no/turneringer/rocket-league-turnering-ps4/2055/ Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Om det er nok folk så skulle vi satt opp en diskusjon.no turnering. Har fikset en turnering for å se hvordan interessen er http://www.gamer.no/turneringer/rocket-league-turnering-ps4/2055/ Da har jeg meldt meg på Endret 28. juli 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Går det ikke an for PC-spillere å legge til PS4-brukere for å spille med dem? Kan man ikke ha en turnering med både PC og PS4-spillere? Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Foreløpig går det ikke å spille sammen med venner på tvers av plattformene. Men utviklerne jobber med en løsning. https://twitter.com/RocketLeague/status/620793912018366465 Endret 28. juli 2015 av BuerN0R Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Foreløpig går det ikke å spille sammen med venner på tvers av plattformene. Men utviklerne jobber med en løsning. https://twitter.com/RocketLeague/status/620793912018366465 Xbox og pc spillerne kan spille sammen. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Spillet er ikke på Xbox, enda... Endret 28. juli 2015 av BuerN0R Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Sant, tror kanskje jeg leste at det skulle komme og at det da skulle gå an å spille på cross av platformer Xbox og pc ellerno. Anyway noen som er keen på en turnering for pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå