U1ven Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Ett av verdens kuleste arkadespill med det ekstraordinære, velforklarende navnet "Supersonic acrobatic rocket-powered battle-cars" har i dag endelig fått sin oppfølger under det mer moderne navnet "Rocket league". Tråden ble laget for å spre budskap og om interesse lage teams online! Enda et overdimensjonert propagandabilde følger under. Endret 11. februar 2016 av U1ven Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Legg til meg til på PS4: joag1992 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Kan PS4-spillere spille sammen med PC-folket? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Såvidt fått lastet ned og prøvd meg litt på dette i exhibition nå. Moro og smått kaotisk! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Spilte masse "Supersonic..." på PS3. Et genialt spill, og mye moro med kompiser. Ikke prøvd "Rocket League" enda, men hvis det er like bra som forgjengeren, så blir det garantert kjøp! Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Rocket League vil jeg si er minst like bra som forgjengeren. Synes faktisk det er ganske imponerende alt som de har satt sammen. Gode muligheter co, online og single player (+training). Veldig godkjent grafikk er det og! Endret 8. juli 2015 av U1ven Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 For et nydelig spill! Spilte sammen i flere timer i går med søsteren. Fytti steike hvor morsomt dette er. Spiller på PSN om noen vil ta noen online matcher (har enda ikke kommet på, men..) : emils1991 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg er tilgjengelig under nicket "Dacanis" Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Kan PS4-spillere spille sammen med PC-folket? Ja, jeg er ganske sikker på at PS4- og PC-spillere kan spille sammen i Rocket League. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Kan PS4-spillere spille sammen med PC-folket? Ja, jeg er ganske sikker på at PS4- og PC-spillere kan spille sammen i Rocket League. Greit å få det 100% bekreftet at det er mulig nå, ikke en "feature i framtiden". AtW Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 16. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2015 http://www.gamespot.com/articles/ps4-pc-players-can-play-online-together-in-rocket-/1100-6427826/ 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Om det er nok folk så skulle vi satt opp en diskusjon.no turnering. Endret 16. juli 2015 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Rått spill, legg meg til på PSN. Selvinus Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Spiller dette på pc, etter at jeg fikk dette av min bror i gave. Var lunken til hele ideen, men du verden så morro har jeg ikke hatt det på lenge. Har truffet flere hyggelig å spille med underveis. Finnes ingen ting bedre når man leser hverandres bevegelser og lager mål ut av herlig pasninger. Og de gangene hvor man svever og treffer ballen i høyden og den går i mål, priceless 1 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 Vant en helt sinnsyk solo fight overigårs. Gjorde litt for mange tabber til at jeg skulle henge med, pluss at motstanderen var ganske overlegen. Det stod 5-0 halveis i kampen, men etter mye fighting fikk jeg første målet, etter der rant det bare inn. 7 sekunder igjen av kampen stod det 5-6. Skulle gjerne fått fighten opp på youtube, men litt usikker på hvordan. Tips? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Spiller du på PS4? Da er det veldig enkelt hvis du har husket å lagre videoen. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 PS4 ja, har lagret. Hvordan er den "enkle" måten? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Man kan laste opp rett fra PS4 til f.eks. youtube. Gå inn på Capture Gallery og finn videoen du vil laste opp, klipp den til om du ikke allerede har gjort det. Når du har highlighted den riktige videoen, så trykker du på Share-knappen på kontrollen din, og da får du opp mulighet til å laste opp på facebook, Youtube, eller Dailymotion. Hvis du skal legge videoen opp på Youtube, så må du kanskje linke din PS4 til din Youtube-konto. Det dukker antagelig opp instruksjoner i så fall. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 21. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Jepp, men replays er lagret internt i programmet, ikke ekskludert til PS4. Så tror eneste mulighet er å "ta opp" opptaket, enten med TV eller PS4. Blir gjerne dårlig kvalitet og Endret 21. juli 2015 av U1ven Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Ah, jeg forstår. Hmm... Har du forsøkt å se igjennom reprisen, også lagre videoen ved å trykke på Share? Videoer lagret på PS4 vil alltid komprimeres noe, men det fungerer fint for å vise frem høydepunkter, spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå