Netflis Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Hei jeg har problemer med å være stabilt koblet til internett, det faller ut og så refresher den tilkoblingen igjen og da er den ok igjen.Disse feilmeldingene får jeg ofte: Plug an Ethernet to this computer. Windows could not automatically detect this network's proxy settings. (Bruker ikke proxy.)Cabal 2: The internet speed are too slow to play Cabal 2. <.< Jeg har ASUS Knight ruter og Asus EA N66.Har vært koblet til 5GHz, men har nå koblet det til 2.5GHz, for jeg tror jeg har feil innstillinger på begge, for at det skal klare å sende/motta 5g signaler. I går hadde 5GHz 3 streker og 2.5GHZ 5. EDIT: Bedre Windows 10 build nå og ny ruter.. Endret 11. august 2016 av Couldnt_Find_Good_Name Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Prøvd å endre trådløse kanaler, eller koble på med kabel? Prøvd en annen nettleser firefox\opera etc? Noen ganger kan det være lurt å bruke cleaner, superantispyware, i tilfelle virus eller noe spyware, eller cookies problemer. Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Prøvd å endre trådløse kanaler, eller koble på med kabel? Prøvd en annen nettleser firefox\opera etc? Noen ganger kan det være lurt å bruke cleaner, superantispyware, i tilfelle virus eller noe spyware, eller cookies problemer. 1. Ja men jeg får den ikke lavere enn 60/65. Har koblet ethernetkabel til Asus EA N66. 2. Ja, ikke noe forskjell, bare at Opera lagrer sider man besøker, det lurte meg litt. 3. Gjorde en oppstart søk på datamaskinen med Avast i går, var ikke spyware/virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå