Game0rz Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Skal kjøpe meg skolepc snart, og har noen spørsmål. En pc til 6-7k hvordan vil den fungere på spill som CS:GO og League of Legends? Og hvilke pcer anbefales og kjøpe i denne prisklassen? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Hvis du kjøper en maskin med GTX nivå grafikk, så burde nevnte spill gå veldig bra. Maskiner med GTX nivå grafikk sortert på pris: http://www.prisjakt.no/category.php?l=s226120194&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista Asus maskinen er helt sikkert ok, men skjermen er ikke blant de beste og den har ikke bakbelyst tastatur. Skal du ha bedre skjerm (dvs skjerm med bedre kontrast/fargegjengivelse) må du nok opp litt i pris. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Når jeg gamer kobler jeg til tastatur og skjerm. Så skjerm og tastatur er ikke det største problemet. Men hvordan vil en slik pc takle spill som CS:GO og League of Legends? Vil det kjøre greit, med OK grafikk? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Jada, disse spillene er ikke av de tyngste og burde kjøre greit selv med relativt mye detaljer i grafikkinstillingene. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Så hvilken pc anbefales? Ser at Asus'en bare har 6gb ram, vet ikke om dette har mye og si for spillopplevelsen. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Det finnes litt forskjelige konfigurasjoner av asus maskinen, for en 50 lapp mer så får du 8Gb RAM som nok er en grei investering. http://www.prisjakt.no/product.php?p=2885171 CDON hadde et meget godt tilbud på en god acer maskin til 6990,- men de er nå utsolgt. Under 7k vil nok asusen være det beste valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå