Junk Inbox Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Så jeg har ny Benq skjerm med 2560x1440 og 144Hz frekvens. fikk den for 5 dager siden. Problemet er at ikke får satt den høyere enn 60 Hz i windows 7. Har lagt inn siste beta driver 15.6 og prøvd siste 14.12 på mitt AMD HD 6970 kort. Har prøvd mini DP- DP kabel jeg kjøpte utenom og DVI-D kabel som fulgte med. Får meldingen Displayport "lower setting applied" hver gang jeg starter windows. I windows og CCC får jeg bare valget 60 Hz ved 1440p, jeg kan velge 144 Hz men da får jeg maks 1080p oppløsning. Den har firmware v 1.0 så den må vel leveres inn for oppgradering, den dagen jeg skal ha nytt skjermkort. Kan det være noe galt med skjermen eller kabelen ? er kjøpt på dustin. DP 1.2 skal vel klare 1440 @ 144 Hz ? Endret 7. juli 2015 av Junk Inbox Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Har nå prøvd flere drivere både beta og whql. Samme resultat. Har sendt email til Dustin om RMA. Har jo fortsatt angrefrist. Den har dessuten firmware V001 som har problem med Freesynk og AMA (ikke spør meg hva det er) Las på tftcentral.co.uk at Benq har innrømmet feilen og skal ha kommet med V002 firmvare og har kalt tilbake skjermen (1/6/15) så den skjermen skulle ikke blitt solgt med den firmwaren. Skal jo snart ha meg nytt kort som støtter Freesynk. Men den feilen har ikke noe med oppdaterings frekvensen å gjøre.. Feilmelding Service meny: Endret 7. juli 2015 av Junk Inbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå