MariusJS Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Har i det siste gjort noen "mindre" endringer på bruktmarkedet, og vi ønsker å forbedre dette produktet. Vi har sett på det forslaget om payex eller noe lignende, men det blir en alt for stor jobb, både å kode, men også å "vedlikeholde" mtp. at ingen jobber fast på dette og også med tanke på antallet annonser som publiseres Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Er det bare meg eller er muligheten for å legge inn tilbakemelding fjernet når man nå er logget inn ? Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Hei. Synes bruktmarkedet har blitt mye bedre over det siste året nå. Kudos til deg som sitter med utviklingen :-) Lurer på hvordan det er med epost varsling om nye annonser? Jeg ønsker en mulighet for å sette opp eposet varsling for nye annonser innen en gruppe f.eks. grafikk kort eller under de større gruppene som f.eks data komponenter. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Er det bare meg eller er muligheten for å legge inn tilbakemelding fjernet når man nå er logget inn ? Hei Dette skal fortsatt være mulig, selv om den funksjonen desverre ikke blir mye brukt. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Hei. Synes bruktmarkedet har blitt mye bedre over det siste året nå. Kudos til deg som sitter med utviklingen :-) Lurer på hvordan det er med epost varsling om nye annonser? Jeg ønsker en mulighet for å sette opp eposet varsling for nye annonser innen en gruppe f.eks. grafikk kort eller under de større gruppene som f.eks data komponenter. Takk Dette er noe vi kan se på i fremtiden, takk for forslaget. Lenke til kommentar
TechCF Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) La merke til nå at dere ikke har fått inn de nye postnummerne som kom 1. oktober. Jeg har f.eks. fått postnummer 3303, men om jeg fyller inn det nummeret så får ikke annonsen by og fylke. Endret 6. desember 2016 av TechCF Lenke til kommentar
andylove Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Hei. Hvorfor kan jeg ikke slette gamle annonser? Kun nye annonser som er laget er mulig å slette. Bruker jeg feil nettleser (chrome)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg