LMH1 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Hei, det går rykter om: Er VPN trygt? – Ikke stol på VPN-tjenester Er dette noe å ta seriøst? Foresten finnes det seriøse VPN tilbudere som gir god hastighet mot USA? Min erfaringer at de fleste gir godt under 20 mbit nedlasting mot usa, men måler man det mot speedtest uten VPN kan man klare 80-90 mbit. Finnes det også noen som kan leie brukernavn + passord til netflix i usa? Siden man ofte må ha kredittkort + adresse i usa. Eller har mulighet å få brukernavn + passord: til http://www.amc.com/shows/the-walking-dead/full-episodes/season-04/episode-08/too-far-gone Antar det er fiber\kabeltv levrandører i usa. Merkelig siden det virker ikke ut som de har lengere relgionsperre, men fremdeles må ha brukernavn + passord. Lenke til kommentar
medforuten Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) Hei, det går rykter om: Er VPN trygt? – Ikke stol på VPN-tjenester Er dette noe å ta seriøst? Foresten finnes det seriøse VPN tilbudere som gir god hastighet mot USA? Min erfaringer at de fleste gir godt under 20 mbit nedlasting mot usa, men måler man det mot speedtest uten VPN kan man klare 80-90 mbit. Finnes det også noen som kan leie brukernavn + passord til netflix i usa? Siden man ofte må ha kredittkort + adresse i usa. Eller har mulighet å få brukernavn + passord: til http://www.amc.com/shows/the-walking-dead/full-episodes/season-04/episode-08/too-far-gone Antar det er fiber\kabeltv levrandører i usa. Merkelig siden det virker ikke ut som de har lengere relgionsperre, men fremdeles må ha brukernavn + passord. på min er det ipv6 blokkering som sikrer at den ikke lekker det, den har og i policyen at den ikke logger det er neppe sikkert mot NSA hvis du er storkriminell eller terrorist, men det er nok sikkert om du bare vil gardere deg mot å få problemer for småtteri, om du har en tenåring i huset e.l bør du nesten ha det hastighet varierer, du bør sjekke reviews Endret 9. juli 2015 av medforuten 1 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Har du norsk Netflix, og befinner deg i USA, får du opp amerikansk Netflix 1 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg bruker Astrill.com når jeg ser på USA Netflix. Får fint over 50 mbit/s fra New York. Og du trenger jo bare ca 6-10 for full HD. Ser du på 4K innhold tenker jeg at den ikke krever mer enn 20 mbit/s Brukt Astrill i nå i snart 3 år, og er strålende fornøyd. Har Home plan tillegget (samt en rekke andre, som jeg fikk på et black friday tilbud) så jeg kan bruke den på 5 enheter på samme tid. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Men finnes det noen VPN som setter opp leietjeneste for film? Alt fra nettflix til amc.com. Som også kan kjøpe eller leie filmer fra amazon.com Prime Membership. Siden man må ha visakort fra usa ser ikke ut som det er så lett å få tak i gavekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå