Knut S Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 total avslapping 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Mer naturlig sovestilling for gjess dette vil jeg tro enn gårdagens bilde viser. Skarp og detaljert fjærdrakt kommer fram her, fine naturlige farger. Selv ville jeg valgt å ha litt mer luft omkring fuglen, men det er sikker en smakssak. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 tusen takk for kommentar, ja passer nok best med litt luft rundt men ville prøve å fylle ruta med mest mulig and for å se hvordan det ble. men enig det gjær seg mer med luft rundt Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 tusen takk for kommentar, ja passer nok best med litt luft rundt men ville prøve å fylle ruta med mest mulig and for å se hvordan det ble. men enig det gjær seg mer med luft rundt ikke and men gås skulle det selvfølgelig stå Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Du er vel blitt en av familien du da! Koselig bilde. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Du er vel blitt en av familien du da! Koselig bilde. takk for det Ja de har nå godtatt meg på en måte ihvertfall. Foreldrene kjenner meg igjen fra år til år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg