Randalf the Black Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Artig å følge med på alle som har mistet troen på spillet, hvor mye de klager og bekymrer seg...Hadde aldri tro på dette spillet, likte ikke kickstarteren deres, og enda mindre hvordan spillet skulle funke, ser ut som en dårlig dyr elite dangerous.Smak og behag, men dyrere er det ikke, velger selv om du vil betale vanlig pris for spillet, eller flere tusen! De drev å snakket om at skip må kjøpes for ekte penger, også etter spillet er ute. Og med dyrere mente jeg dyrere å lage, men langt fra så bra. Det er bare tull, du kan kjøpe skip for penger nå, men når spillet kommer ut bruker du penger tjent i spillet.Hvordan kan du påstå at spillet er langt fra så bra når det ikke er ferdig en gang? Alt for stort budsjett de aner ikke hva de skal gjøre med alle penga, virker som de ikke har kontroll. Bloated monster virker det som. De har egne folk som styrer med budsjettet, som alle andre firmaer. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Artig å følge med på alle som har mistet troen på spillet, hvor mye de klager og bekymrer seg...Hadde aldri tro på dette spillet, likte ikke kickstarteren deres, og enda mindre hvordan spillet skulle funke, ser ut som en dårlig dyr elite dangerous.Smak og behag, men dyrere er det ikke, velger selv om du vil betale vanlig pris for spillet, eller flere tusen! De drev å snakket om at skip må kjøpes for ekte penger, også etter spillet er ute. Og med dyrere mente jeg dyrere å lage, men langt fra så bra. Kilde? De har sagt hele veien at å kjøpe spill for ekte penger er noe man kan gjøre nå for å støtte utviklingen. At etter release skal alt kunne kjøpes for penger inne i spillet. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Artig å følge med på alle som har mistet troen på spillet, hvor mye de klager og bekymrer seg...Hadde aldri tro på dette spillet, likte ikke kickstarteren deres, og enda mindre hvordan spillet skulle funke, ser ut som en dårlig dyr elite dangerous. Elite: Dangerous har en flis av innhold sammenlignet med visjonen til Star Citizen. Systemene i Elite er lagd av dataprogrammer, mens i Star Citizen er de "håndlaget". Kvalitet over kvantitet. Elite har ambisjoner om lignende ting som Star Citizen, dvs kunne gå ut av skipet også videre. Elite har valgt å gjøre ting annerledes, de slipper spillet nå "før det er ferdig" så å si. Mens Star Citizen venter til spillet matcher visjonen deres. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Artig å følge med på alle som har mistet troen på spillet, hvor mye de klager og bekymrer seg...Hadde aldri tro på dette spillet, likte ikke kickstarteren deres, og enda mindre hvordan spillet skulle funke, ser ut som en dårlig dyr elite dangerous. Elite: Dangerous har en flis av innhold sammenlignet med visjonen til Star Citizen. Systemene i Elite er lagd av dataprogrammer, mens i Star Citizen er de "håndlaget". Kvalitet over kvantitet. Elite har ambisjoner om lignende ting som Star Citizen, dvs kunne gå ut av skipet også videre. Elite har valgt å gjøre ting annerledes, de slipper spillet nå "før det er ferdig" så å si. Mens Star Citizen venter til spillet matcher visjonen deres. Drømmere ikke spillskapere med andre ord. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Kommer sikkert ut i 2020 FPS-modulen, kanskje. Selve spillet vil bli sluppet på Playstation 6 Chris Roberts har selv sagt at spillet vil aldri komme på konsoller, av flere grunner. Konsollene har ikke ytelseskraft nok og Star Citizen er for stort for konsollene. Men man kan visstnok kunne spille med en kontroll plugget i PCn hvis man vil. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Kommer sikkert ut i 2020 Gjør ikke meg noe om det tar 3-5 år til. De fleste storspill er under utvikling i 4-6 år som regel, men de legger lokk på prosjektet til det er kort tid igjen til release fordi folk er fryktelig utålmodige. Og jo lenger det er til release, jo mer synker hypen. For stor hype har ødelagt mer enn et spill. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Artig å følge med på alle som har mistet troen på spillet, hvor mye de klager og bekymrer seg...Hadde aldri tro på dette spillet, likte ikke kickstarteren deres, og enda mindre hvordan spillet skulle funke, ser ut som en dårlig dyr elite dangerous.Elite: Dangerous har en flis av innhold sammenlignet med visjonen til Star Citizen. Systemene i Elite er lagd av dataprogrammer, mens i Star Citizen er de "håndlaget". Kvalitet over kvantitet. Elite har ambisjoner om lignende ting som Star Citizen, dvs kunne gå ut av skipet også videre. Elite har valgt å gjøre ting annerledes, de slipper spillet nå "før det er ferdig" så å si. Mens Star Citizen venter til spillet matcher visjonen deres. Drømmere ikke spillskapere med andre ord. Uenig med deg der, det går ann å være en drømmer og en spillskaper. Satt i sammenligning med andre utviklere har de ikke brukt lenger tid enn det som er normen så langt. Fallout 4 var under utvikling i 6 år. Forskjellen er at de har råd til å legge lokk på det til de er nesten ferdig. Det hadde ikke CIG. Derfor trengte de å starte crowdfunding fordi ingen publisher ville satse på noe som ikke var en garantert bestselger. Bethesda veit at spillene de laget vil selge bra uansett, de har jo solgt spill i beta fase i årevis. Mange av bugsene blir jo fikset av moddere uansett. Lenke til kommentar
Achrysatos Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Folk er utålmode småunger. Dette spillet har hatt en gjennomsiktig utviklingsprosess så godt som siden dag 1 og alt de satt med var en cinematisk videosnutt. Det tar mange år å lage et bra spill, hvertfall noe nytt fra bunnen av, punktum. De har holdt på i ca 3 år nå. Jeg har gitt dem en god sum og stresser ikke med når spillet kommer ut, mer enn nok til å holde meg opptatt framover. Tenkt Fallout 4. Todd Howard sa dem begynte å arbeide på Fallout 4 i 2009, så klart har de gjort mer siden da i andre prosjekter, men i 2009 begynte arbeidet. Det slippes nå i høst i 2015. I tillegg har du standarden til Bethesdas nye spill at de kommer ut med masse, masse, masse bugs, etter 6 år med utvikling. De har også mye å jobbe med fra før, masse kildemateriale å dra inspirasjon fra for de som jobber med det grafiske. Star Citizen startet på null, en helt ny verden. Det har tatt 3 år så langt, om det tar 3 år til så er det helt greit for meg. Det kan ta 5 år til for alt jeg bryr meg, eneste jeg vil er at spillet skal være fantastisk når det kommer ut. Jeg er 25 nå, jeg har ingen planer om å dø kort tid etter 30 så har enda masse tid å spille dette på om det kommer i 2020. Dette er nettopp grunnen til at utviklingsstudioer prøver å legge lokk på nye prosjekter. Hvis folk får høre om det og det er mer enn ett år igjen til release så kommer klagestormen av over-priveligerte snørrvalper som vil ha spillet NÅ!!!! Som enda klager på at spill nå til dags er så fullt av bugs når det slippes, når det er de selv som har skapt kulturen med å haste ut spill. Hvis ingen kjøpte hastespill så hadde utviklerne begynt å ta seg bedre tid. TL;DR = Slutt å mas drittunger, det tar lang tid å lage spill nå til dags. Fallout 4 begynte dem på for 6 år siden og det kommer nå i år og de hadde mye materiale å jobbe med fra tidligere spill, mens Star Citizen begynte på null, en helt ny verden. Det tar den tiden det tar. Bra skrevet og helt enig! 1 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) World of Warcraft tok 5 år å utvikle, og allerede på lanserings dato hadde det masse bugs.Star Citizen som er ufattelig mer komplisert beregnes også til 5 år utvikling.Uansett om de har fått 10 ganger så mye kapital i fundraising så ville ikke dette påvirke slutt produktet.De Amerikanske Staten klarte ikke en gang å lage en nettside med $840million. SC vil ta lengre enn 5 år og DVs lansering dato av PU vil ikke være 2016. Og en dyktig Hornet fighter som ikke har brukt en krone in game vil kunne ta ut en Rich kid's sin Constellation som han brukte $240 av pappa sine penger på Som jeg forstår det vil ventetiden på Insurance på store skip være ganske ekstreme.Så calm your tits kidz. Endret 9. juli 2015 av Gunman1986 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Jeg ønsker så inderlig at Star Citizen skal bli tidenes best spill, men jeg er ærlig talt litt skeptisk. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Elite Dangerous er allerede ute, jeg bare sier det. Enjoy Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Folk skal få gjøre hva de vil med pengene sine, men må si jeg blir bekymra over utviklingen og dette kickstarteropplegget. På den ene sida er det jo flott at det blir mulig å realisere spill som kanskje ikke ville blitt uten kickstarter. Men jeg kunne aldri tenkt meg å invistere i noe jeg ikke engang kan se slutten på, ille nok med preorders. Men siden gamere som regel er vestinger på både entitlement og hype, blir dette interessant å følge med på. Og det der ut som de bruker fryktelig mye penger på marketing teamet sitt, før de engang har et solid produkt. Jeg spytter uansett ikke ei krone i spill før de er ferdige lenger, uansett hvor mye exclusive dritt jeg får "gratis". Leksa er lært. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Virker som utviklinga har gått litt treigt men bedre at de bruker den tiden det tar en og rushe ut no halvdårlige greier. Men er det noe som ødelegger dette spillet er det super carebears som er livredde for og "miste" et skip til en pvp'er,eller generelt tape litt credits på og miste et skip i pve.Folk flest på det forumet er rett og slett super livredde for og miste noe som helst. Så cig skal lage sliders og alskens dritt som er helt idiotisk, og det super dustete LTI som de casher inn på fordi folk kjøper for og slippe og bruke noe som helst ingame credits på forsikring osv. Hvor morsomt er et spill uten noe som helst risiko utenom vente noen minutter på og få nytt skip. All pvp og pve i mine øyne er da helt uten adrenalin og mening da det har minimal konsekvens. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå