HSP Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Barcode, Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Se, nå er visst brua åpen. prøvde å komme opp der i fjor sommer, men da var det blokkert. Folk klatra riktignok over sperringene, men siden rullestolen ikke har hoppegir så jeg snudde. Ser ikke ut til at du fant beste dagen å vandre ute med kamera her. Men fin skrå oppadgåene kameravinkel. Foreslår mørk bakgrunn for presenteringen da bildet kommer bedre fram. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Særdeles flott komponert med fin lav kameravinkel . Flott speiling som er med og leder blikket innover i bildet. Dette passet veldig godt i s/hv . Personene gir bildet liv. Liker dette. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Henger meg på Roar og Alec sin gode kommentar. Et velkomponert bilde (som vanlig fra deg) Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Se, nå er visst brua åpen. prøvde å komme opp der i fjor sommer, men da var det blokkert. Folk klatra riktignok over sperringene, men siden rullestolen ikke har hoppegir så jeg snudde. Ser ikke ut til at du fant beste dagen å vandre ute med kamera her. Men fin skrå oppadgåene kameravinkel. Foreslår mørk bakgrunn for presenteringen da bildet kommer bedre fram. Roar Da har du vært uheldig for den har vært åpen i flere år, jeg går over her flere ganger i uka. Søkte litt på den nå, og ser at den åpnet i 2011. Jo, været var ikke all verden i går, men det åpner for litt nye muligheter, derfor tok jeg litt bilder selv i går når været var litt så som så. Særdeles flott komponert med fin lav kameravinkel . Flott speiling som er med og leder blikket innover i bildet. Dette passet veldig godt i s/hv . Personene gir bildet liv. Liker dette. Mvh Alec Takk, Ja refleksjoner liker jeg og denne broa er veldig stilig egentlig, men jeg har ikke helt klart å få til noe skikkelig godt bilde av den. Dette er litt midt på tre i mine øyne, men beste jeg har fått til hittil. Henger meg på Roar og Alec sin gode kommentar. Et velkomponert bilde (som vanlig fra deg) Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Flott fotografert og komponert! Dette må jo være i svart/hvitt! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Tøft perspektiv som gir god dybdefølelse. Kledelig s/hv og du har nesten fått med en perfekt speiling. Du må nok ned på magan en gang til, for får du til speilingen, blir det enda tøffere. Uten at du kan styre det, ville tre personer med paraply vært perfekt. Kan jo ikke jage vekk andres unger heller.... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Flott fotografert og komponert! Dette må jo være i svart/hvitt! Hilsen Tove Flott bilde!!! Bekir. Tøft perspektiv som gir god dybdefølelse. Kledelig s/hv og du har nesten fått med en perfekt speiling. Du må nok ned på magan en gang til, for får du til speilingen, blir det enda tøffere. Uten at du kan styre det, ville tre personer med paraply vært perfekt. Kan jo ikke jage vekk andres unger heller.... Tusen takk! Ja må nok prøve en gang til neste gang det regner, men det er sikkert ikke lenge til. Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Du ble vel våt på knærna når du skulle ta dette? Likte kameravinkelen. Flott bilde som er supert i s/hv. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Du ble vel våt på knærna når du skulle ta dette? Likte kameravinkelen. Flott bilde som er supert i s/hv. Takk, Ja, litt våte knær må man tåle.. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg