Redshift Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Hei, Jeg reiser mye både privat og i jobbsammenheng, og da ofte med fly. Ser i den forbindelse etter en ny reisekoffert jeg kan bruke til innsjekket bagasje. Ønsker nå en "hard-case" koffert for å beskytte innholdet bedre, samt om mulig uten glidelås da dette i prinsippet er det samme som å ha en åpen koffert. (Hardcase med hengelåsmulighet er enda bedre, TSA-låser er jeg egentlig ikke interessert i) Har dere noen anbefalinger å komme med? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Har diverse varianter av Samsonite S'Cure (og tilsvarende tidligere modell) og er godt fornøyd. Det finnes selvsagt billigere varianter. Om de er gode nok avhenger stort sett av om hvor mye du skal reise. Det finnes også dyrere varianter. Da går det mye på vekt og "bling" og mindre på funksjon. Lenke til kommentar
Redshift Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Takk for svar, skal se nærmere på den. Har også sett litt på Pelican sin nye "elite" serie: http://www.pelican.com/luggage/ Disse virker dog litt dyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå