Gjest member-296438 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Mercury Blues Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Kuuuult!! Herlig bilde, flotte farger (likte det best) og godt utsnitt. Ha en strålandes dag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Flott detaljbilde av denne Mercury hekken .Likte fargeversjonen best da en del av detaljene forsvant i s/hv versjonen . Ellers ser bilen ut til å trenge en del plei og omsorg. Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Ja, sier meg enig med Helene og Alec - fargene var viktige her. Man lager ikke slike biler lenger dessverre. Litt synd at bakgrunnen ikke er litt renere, som den forsåvidt blir i svart-hvitt versjonen. Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Her har eier en jobb å gjøre med vann og fint sandpapir samt sparkel og lakk før klenodiet går i dass for det ser ikke ut til å være foreviget på ei skrapdynge. Flotte linjer på disse amerikanerne. Skulle gjerne hatt en, men for mye arbe å holde i orden - dessuten må man ha en opplagsplass for dem om vinteren da de vel ikke akkurat er noen vinterbiler med gode kjøreegenskaper på vinterføre? Fint utsnitt der nok jeg ville "blacka ut" huset oppe til venstre. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Ja, de linjene husker jeg godt. Mange versjoner av denne sangen, og den beste er nok versjonen med Alan Jackson. Men Mercury`n har vel "cruiset ut and Down the road" for siste gang. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Dette likte jeg. Elsker turkis så jeg må velge fargeversjonen! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Trenger nok en oppussing denne. Fint bilde, fine farger og god skarphet. Det er virkelig stil over de gamle amerikanerne. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Ett stilig bilde. Det var fantastisk design på mange av detaljene på de gamle amerikanerne. Synes nok David Lindley har den heftigste versjonen av Mercury Blues Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Takker for hyggelige kommentarer:-) Kunne trenge litt pleie denne, som tydeligvis var overtatt av "Raggare". Bakgrunnen fikk jeg ikke gjort noe med, da det ikke var noe tema å dytte bilen lengre ned i gata..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg