BBC Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 En liten rettelse: Fat32 har max filstørrelse på 4 GiB. Det har derimot vært en max filstørrelse på 2 GiB på .avi-formatet (som nå er rettet opp). Sveinl: prøv å sett den høyere enn 4 GiB og se hva som "skjer"? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-02-22 23:52, shahin skrev:Clas Ohlson har flere typer filtpad's, gummipads osv. Men sånne svære stygge føtter til fulltower vet jeg ikke hvor du får kjøpt.Skal selv kjøpe gummipad's på Clas i morgen :wink: Stygge føtter? Har du vært borti et Chieftec Dargon kabinett før? De ser HELT høvding ut da. Nuff said Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-02-22 23:52, shahin skrev:Clas Ohlson har flere typer filtpad's, gummipads osv. Men sånne svære stygge føtter til fulltower vet jeg ikke hvor du får kjøpt.Skal selv kjøpe gummipad's på Clas i morgen :wink: Stygge føtter? Har du vært borti et Chieftec Dargon kabinett før? De ser HELT høvding ut da. Nuff said Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 De spikene ser ålreite ut å ha på parketten i stua da Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Tok av beina på mitt tower og kjøpte et suverent hjul-opplegg fra Biltema for litt over en hundrelapp... Nå vasker kona under også! :smile: Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 19:10, borre skrev:En liten rettelse: Fat32 har max filstørrelse på 4 GiB. Det har derimot vært en max filstørrelse på 2 GiB på .avi-formatet (som nå er rettet opp).Sveinl: prøv å sett den høyere enn 4 GiB og se hva som "skjer"? 3,999 GB er max (4095MB). Det går ikke lenger enn det. Sveinl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå