Gå til innhold

PC føtter=)


Anbefalte innlegg

Har kanskje et litt dumt spørsmål her=) Finnes det et sted hvor jeg kan få kjøpt nye "bein" til toweret mitt..eventuelt eksempler eller guider til å lage selv...

Med bein mener jeg de som sørge for at toweret ikke står helt ned på gulvet..

 

 

 

 

 

Duron 800@800=)

Taisol cgk-742

654 MB sd-ram

Logitech gamingmouse

GeForce 2 GTS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at du ikke har føtter fra før da? Oppdaget ved en ren tilfeldighet at jeg har føtter som kan vries ut til siden jeg... :roll:

 

I og med at det er så mange forskjellige kabinetter rundt omkring så tror jeg du må henvende deg til produsenten av ditt kabinett for å få føtter som passer i dine spor... :lol: Du forstår hva jeg mener. Ble litt komisk dette.

 

Jeg ville ikke gått i dine sko når det ble snakk om å bytte føtter :lol:

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

Føtter på kabinett (og i andre sammenhenger) er ugly.

Spikes høres ut som en fet løsning hvis man har pc'en på gulvet, men tenk når man bærer den... Jeg vil IKKE ha spikes så nærme kroppen, hovedsakelig kjønnsorganområdet aka. skrittet. Tror du suger kraftig i spill hvis du blir gjennomhulla rett før et LAN ellerno...

 

Spikes på et Lian Li må være fett *drømme*

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-23 14:55, yummy skrev:

Spikes på en PC? Få flytta alt av vibrasjoner ned i gulvet sånn at de høres EKSTRA godt? Ødelegge gulvet med svære hakk fordi PC'n veier masse kilo?

Er det så lurt, da?



 

hehe,

 

det lureste ville vel være å ha spikes i mot gulvet, og mellom PC og spiksene, ha 1 cm med gummi, tar bort ristelser,

 

som du kansje veit så brukes spikes til store høytt nettopp for å forminske vibrasjonene som går ned i gulvet!

 

Housey

Lenke til kommentar

Quote:


hehe,


det lureste ville vel være å ha spikes i mot gulvet, og mellom PC og spiksene, ha 1 cm med gummi, tar bort ristelser,


som du kansje veit så brukes spikes til store høytt nettopp for å forminske vibrasjonene som går ned i gulvet!


 

Næh, det ante jeg ikke. Alt skal læres! Oppdaget at det på FAT32 ikke går å lagre filer større enn 2 gigs. Man lærer, man lærer...

Kanskje ikke spikes er så dumt da? Jeg visste jo at det går an å legge noen dingser under spikes'ene, men lurte jo litt. :smile: Dere skulle ha kjent åssen det durte her før jeg bytta CPU - vifte! Kassa (HX08) står på bein ved siden av skrivebordet, og man kjente vibrasjoner i bordplata. Tror dere jeg var glad når den vifta forsvant?

Selv tror jeg at jeg skal lakkere løveføtter på beina. Spørs bare hva katta sier... :smile:

 

_________________

Project SU

http://hinux.hin.no/~vidarf/

Skribent for overklokking.no

 

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-02-24 03:42 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-23 14:38, blanc skrev:

Jeg bruker bare noe gummi-shidd som kom med kabinettet, men spikes må jo være det råeste da :wink:

Skal du ha noen enkle føtter kan du jo bare kjøpe 4 foto-filmer og lime beholderene fast under kabinettet som føter. Du kutter dem jo bare i høyden :wink:



 

Hmm, råbra idè... Driver og leter etter fotoruller kl. 07.30 på en Søndag... Alle jeg finner er for APS ruller for &/%¤&% :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-24 03:41, yummy skrev:

Quote:


hehe,


det lureste ville vel være å ha spikes i mot gulvet, og mellom PC og spiksene, ha 1 cm med gummi, tar bort ristelser,


som du kansje veit så brukes spikes til store høytt nettopp for å forminske vibrasjonene som går ned i gulvet!


 

Næh, det ante jeg ikke. Alt skal læres! Oppdaget at det på FAT32 ikke går å lagre filer større enn 2 gigs. Man lærer, man lærer...

Kanskje ikke spikes er så dumt da? Jeg visste jo at det går an å legge noen dingser under spikes'ene, men lurte jo litt. :smile: Dere skulle ha kjent åssen det durte her før jeg bytta CPU - vifte! Kassa (HX08) står på bein ved siden av skrivebordet, og man kjente vibrasjoner i bordplata. Tror dere jeg var glad når den vifta forsvant?

Selv tror jeg at jeg skal lakkere løveføtter på beina. Spørs bare hva katta sier... :smile:

 

_________________

Project SU

Skribent for overklokking.no

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-02-24 03:42 ]</font>

 

Ikke mer enn 2GB på FAT32?

 

Hvor stor blir vekslefila hvis du har 3GB RAM da? Hvis den ifølge win2000 skal være 1,5 x RAM som minimum og 3 x RAM som maks?

 

Blir det flere vekslefiler da?

 

Sveinl

 

_________________

<font class="signature">

<font size=1 color=#100080>Chieftec Scorpio bigtower 340W :grin:

ABIT KG7, AMD XP1600, Taisol CGK760 :grin:

POV GF3, 768MB TwinMOS DDR, SB1024 :grin:

56x Acer, 24x Plextor :grin:

Logitech cordless optical :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-03-01 18:34 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-01 18:31, Sveinl skrev:

Ikke mer enn 2GB på FAT32?


Hvor stor blir vekslefila hvis du har 3GB RAM da? Hvis den ifølge win2000 skal være 1,5 x RAM som minimum og 3 x RAM som maks?


Blir det flere vekslefiler da?


 

Har du mer enn 3 GB Ram, så bruker du i alle fall ikke Fat32! Da er NTFS eneste alternativ (til Windows).

Du kan jo prøve å sette opp størrelsen på swap-fila til 2++ GiB, så får du se (har ikke prøvd selv). Tviler på at det går. Får ikke til å teste selv, da jeg utelukkende bruker NTFS.

Om det blir flere swap-filer tror jeg ikke, men man kan jo spre swap-filer over flere stasjoner i W2K/XP.

Microsoft har allerede begynnt å fase ut Fat32 (med bl.a. "sperrer") til fordel for NTFS.

Lenke til kommentar

 

Har du mer enn 3 GB Ram, så bruker du i alle fall ikke Fat32! Da er NTFS eneste alternativ (til Windows).

Du kan jo prøve å sette opp størrelsen på swap-fila til 2++ GiB, så får du se (har ikke prøvd selv). Tviler på at det går. Får ikke til å teste selv, da jeg utelukkende bruker NTFS.

Om det blir flere swap-filer tror jeg ikke, men man kan jo spre swap-filer over flere stasjoner i W2K/XP.

Microsoft har allerede begynnt å fase ut Fat32 (med bl.a. "sperrer") til fordel for NTFS.

 

 

Takk for tipset.

 

Prøvde nå nylig. Jeg greide å stille den inn til 4095 MB max (FAT32 ja). Jaja...lærte noe nytt idag oxo.

 

Da tok han feil.

 

Sveinl.

 

_________________

<font class="signature">

<font size=1 color=#100080>Chieftec Scorpio bigtower 340W :grin:

ABIT KG7, AMD XP1600, Taisol CGK760 :grin:

POV GF3, 768MB TwinMOS DDR, SB1024 :grin:

56x Acer, 24x Plextor :grin:

Logitech cordless optical :grin:

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-03-01 18:54 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...