Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Farstad Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Flott landskapsbilde med fine farger og fint lys som kanskje hadde fortjent å få mer med på begge sider . Det er i slike tilfeller man har bruk for er videre vidvinkel. Mvh Alec Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Vakre landskapsbilder med mange detaljer å studere mvh Torhild 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Flott landskapsbilde med fine farger og fint lys som kanskje hadde fortjent å få mer med på begge sider . Det er i slike tilfeller man har bruk for er videre vidvinkel. Mvh Alec Ja det er sant Alec, av og til er denne lille firkanten så aaaaltfor liten! Hyggelig du stakk innom med en kommentar i dag også! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Vakre landskapsbilder med mange detaljer å studere mvh Torhild Tusen takk Torhild! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Pene landskapsbilder av pent landskap. Flott med det gml steingjerde i forgrunnen som leder en innover i landskapet (V1). Kanskje litt mye himmel i V2. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Se der kom Vestlandsromantikken - og da holder jeg meg til V1 da V2 liksom mangler litt "sprut". Men V1 har fint utsnitt og gode linjer i fint lys med ditto dybdeskarphet som får ut farger og detaljer omtrent hele veien til berget det grå. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Her vises vakker natur i to versjoner. Ellers tvingende nødvendig å se disse i såkalt fullstørrelse. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 liker v1 veldig godt og er ikke tvil om at det blir favoritten av de 2 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Pene landskapsbilder av pent landskap. Flott med det gml steingjerde i forgrunnen som leder en innover i landskapet (V1). Kanskje litt mye himmel i V2. Mvh Fredrik Se der kom Vestlandsromantikken - og da holder jeg meg til V1 da V2 liksom mangler litt "sprut". Men V1 har fint utsnitt og gode linjer i fint lys med ditto dybdeskarphet som får ut farger og detaljer omtrent hele veien til berget det grå. Roar Her vises vakker natur i to versjoner. Ellers tvingende nødvendig å se disse i såkalt fullstørrelse. Vennlig hilsen Ragnar liker v1 veldig godt og er ikke tvil om at det blir favoritten av de 2 Heisann gutta boys! Takk for gode kommentarer i dag også. V2 er ikke optimal, ble litt uskarp, men slengte den med fordi det er så innmari fint der.. Hva vil dere ha i morgen da? Fyr? Hurtigruta? Sjø og fjell? Eller rare hagegreier? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Du har det gøy på landet:-) Et flott landskapsbilde som kanskje viser det typiske med området. V1 for meg, med fin komp og god dybde. Naturlige fine farger og du har også fått med litt av godværsskyene. Ha en flott aften:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Du har det gøy på landet:-) Et flott landskapsbilde som kanskje viser det typiske med området. V1 for meg, med fin komp og god dybde. Naturlige fine farger og du har også fått med litt av godværsskyene. Ha en flott aften:-) Hei Pål! Ja jeg leker og har det gøy på landet. Det er ganske typisk for området dette, jeg synes det er såååå fint! Håper du har det bra? Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Et flott og velkomponert bilde med fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Et flott og velkomponert bilde med fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn Tusen takk Torbjørn! Alt vel med deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg