Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott landskapsbilde med fine farger og fint lys som kanskje hadde fortjent å få mer med på begge sider . Det er i slike tilfeller man har bruk for er videre vidvinkel.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott landskapsbilde med fine farger og fint lys som kanskje hadde fortjent å få mer med på begge sider . Det er i slike tilfeller man har bruk for er videre vidvinkel.

Mvh

Alec

Ja det er sant Alec, av og til er denne lille firkanten så aaaaltfor liten! Hyggelig du stakk innom med en kommentar i dag også! :wee:

Lenke til kommentar

Pene landskapsbilder av pent landskap.

Flott med det gml steingjerde i forgrunnen som leder en innover i landskapet (V1). Kanskje litt mye himmel i V2.

Mvh

Fredrik

Se der kom Vestlandsromantikken - og da holder jeg meg til V1 da V2 liksom mangler litt "sprut".

Men V1 har fint utsnitt og gode linjer i fint lys med ditto dybdeskarphet som får ut farger og detaljer omtrent hele veien til berget det grå.

Roar

Her vises vakker natur i to versjoner. Ellers tvingende nødvendig å se disse i såkalt fullstørrelse.

Vennlig hilsen Ragnar

liker v1 veldig godt og er ikke tvil om at det blir favoritten av de 2

Heisann gutta boys! :wee:

Takk for gode kommentarer i dag også.  V2 er ikke optimal, ble litt uskarp, men slengte den med fordi det er så innmari fint der..

Hva vil dere ha i morgen da? Fyr? Hurtigruta? Sjø og fjell? Eller rare hagegreier? :eek:

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Du har det gøy på landet:-)

Et flott landskapsbilde som kanskje viser det typiske med området. V1 for meg, med fin komp og god dybde. Naturlige fine farger og du har også fått med litt av godværsskyene.

Ha en flott aften:-)

Lenke til kommentar

Du har det gøy på landet:-)

Et flott landskapsbilde som kanskje viser det typiske med området. V1 for meg, med fin komp og god dybde. Naturlige fine farger og du har også fått med litt av godværsskyene.

Ha en flott aften:-)

Hei Pål! Ja jeg leker og har det gøy på landet. Det er ganske typisk for området dette, jeg synes det er såååå fint!

Håper du har det bra? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...