97Eriksen97 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Starter på fotball i løpet av et par mnd. Jeg er litt usikker på hvilken posisjon jeg bør spille. Er 198 cm høy og veier rundt 89 kg. Trener styrke rundt 4-5 ganger i uken men skal begynne å trene en del utholdenhet og hurtighet! Noen som har forslag til bane posisjon jeg bør spille? Setter stor pris på svar. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Der du har mest talent til å spille (spiss eller midtforsvar). Lenke til kommentar
oinkerbranch Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Kommer an på hvor du "føler deg hjemme". Har selv alltid vært ganske kjapp og ikke alt for sterk, heller ikke kjempehøy (183), men spiller ofte midtstopper og klarer meg bra der. Men fysisk sett passer du kanskje, som mobile999 sier, best som stopper eller spiss Lenke til kommentar
Wwe12 Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Som de fleste sier midtstopper eller spiss, det kommer ann på hva slags teknikk du har også, og hvilke forutsetninger du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå