Gå til innhold

Parkert sykkel...

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5 mm. kutt oppe så får du linje ut på øvre ramme istedenfor i krysset til venstre.

Ellers god kameravinkel og utsnitt.

Skriv det gjerne på min smakskonto når jeg foreslår et kutt nede så både den grønne døra og steinhella nede skjæres av nedre ramme.

Jeg ville klona vekk den grå boksen da du jo har nok å ta av både over og under til å lage "rein" vegg. Den hvite over døra ville gått samme vei.

Men la nå det stå for min regning da det ikke er faglig forankra.

Roar

Lenke til kommentar

Ikke så sjelden står jeg overfor valgets kval når det gjelder: Skal jeg ta med meg den lille dingsen til venstre eller til høyre i et bilde. I dette tilfelle om det er det en del av helhetsinntrykket eller ikke. Selv mener jeg at den hører med som en del av det naturlige gatebildeinteriøret på et slikt sted. Så for meg blir det V1, men jeg ser jo at her meningene delte.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Takker for hyggelige og positive og konstruktive tilbakemeldinger Helene , Roar , Knut og Ragnar !

har forsøkt flere alternative kutt/kloninger . Boksen til venstre fikk jeg ikke klonet bort så den beskar jeg bort med det resultat at det ble vanskeligere å få linjen ut i øvre ramme. Greide å klone bort det hvite gatenummerskiltet over døren og kuttet litt nede med det resultat at dørmatten ble kuttet . Men fikk linjen fra døren ut på nedre ramme.v3

Det ble en nøtt å knekke dette men er fremdeles åpen for forslag.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det her blir V2 best.

Men scoll ned og dekk til litt og litt slik jeg gjorde og da vil di se at du faktisk kan ta så mye at begge linjer på hela nede går ut på nedre ramme.

Da vil også en linje på døra gå ut på nedre ramme hvilket antagelig medfører at du da bør klone vekk jernet. men tar du mindre så bare ytre linje på hella treffer nedre ramme kan du kanskje slippe kloninga. prøv deg fram og kjenn på hva DU synes er riktig. Det er ditt bilde.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...