AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Jeg hadde en nabo i et lytt hus, som var bergenser. Han var vanvittig irriterende, gaulet og skvaldret - dag som kveld.. Nå har han flyttet ut. Nå tar jeg meg selv i å savne ham. Så sitter jeg her da, selvfølgelig er YLVIS på tv nå mens jeg skriver, med revesangen og det hele. Og jeg tenker, er det normalt for en jente å være utrolig kåt på bergensere? Anonymous poster hash: b946e...bf2 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Normalt? Hva er det som er normalt når det kommer til hva noen liker/tenner på? Det er helt individuelt hva en person liker. Noen liker vel bergenser dialekten eller så var han er kjekk og hyggelig fyr (muligens også en drittsekk, noen liker jo det også). Hvem vet hva det var.... Endret 6. juli 2015 av toy_man Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Som utflyttet mannlig bergenser kan jeg bekrefte dette!Trenger bare å åpne kjeften og si "Hallaien", så vasser jeg i fitte! Spesielt hvis det er områder der det er lite bergensere til vanlig! Anonymous poster hash: f0680...729 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Hehe, finnes jo ikke særlig annet folkeslag som har større selvtillit enn bergensere... Anonymous poster hash: 82786...f68 5 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Artig tråd. Hadde jeg ikke vært opptatt skulle du fått sende meg en pm Neida, joda. Du har nok bare funnet en person du liker, at han er bergenser er et av flere trekk du assosierer med han og velværen han fikk frem i deg med sin deilige skarre-r. Veldig mange "er det normalt"-tråder på forumet. Å tenne på bergensere (fordi de er bergensere) er nok ikke normalt, men det spiller vel ingen rolle? Heia Brann. Moderatormelding Edit: Trådtittel må være minst tre ord så jeg tok friheten til å forandre den. Så at jeg ufrivillig lagde en word pun så jeg kunne ikke dy meg, fikk så godt humør av tråden. Reaksjoner tas på pm. Endret 17. juli 2015 av Sitronsaft 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Priceless, en finner tråder om mye merkelig her. Bor nå i Ålesund, beholder inntil videre skarre-r. Som nevnt tidligere her, vasser i fitte..... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Jeg tenner litt på jenter fra telemark så det ligger nok noe i det. Endret 17. juli 2015 av Benny Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Tenne seksuelt på Bergensere er nok veldig unormalt, gå til legen du! Personlig synes jeg "bokmålsk", Svensk og Portugisisk har noe spesielt ved seg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Er vel ikke så rart å tenne på den høyeste livsformen i Norge. I tillegg har vi både utseende, tilliten og kjeften med oss. Eg ve te Bergen, ve te Bergen med det samme.Der har eg det så fisken i vannet: Vått og kaldt, og breiflabb overalt. Kort oppsummert så føler damene seg som en fisk i vannet her hos oss. De er konstant våt nedentil og de ser "breiflabb" over alt. Og med breiflabb mener de store peniser. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Er personlig en Jæren lover. Smelter litt når jeg hører jærsk. Så at man tenner på folk med forskjellig dialekter er ikke unormalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg