Jarmo Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Noen har merkelige tanker i hoved sitt: http://www.p4.no/txo/103174.asp Hva mener dere ? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Eurasia Vs. Oceania, here we come. -George Orwell, 1984 Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Fikk litt assosiasjoner til den, jeg også... Litt artig at han er redd for at amerikanernes autoritet skal svekkes... Men... Det kan jo hende at det bare er en helt vanlig mediaoverdrivelse. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det Buskmannen er redd for er at EU skal true USAske interesser. USA har i dag en militærstyrke som ikke forsvarer USAs grenser og folk, men som sloss for amerikanske interesser i utlandet. EU bygger opp noe lignende, vi har alle hørt om "EU-hæren", I tillegg til den så finnes det i dag en "liten" EUsk hærstyrke som bedriver inn/ut operasjoner for å forsvare EUs interesser. Veldig aktiv i Afrika. Dubya er også redd for Euroen, om euroen blir den rådende handelsvaluttaen, så vil den amerikanske økonomien kollapse som ett korthus. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har en ting som jeg gjerne vil si selv om det høres helt teit ut.. Jeg syntes at Europa (samlet, alle landene) skal gi USA SKIKKELIG juling for å få større respekt, sette USA på plass.. Tror dere det er mulig? Har USA mektigere militære styrker enn Europa samlet? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har en ting som jeg gjerne vil si selv om det høres helt teit ut.. Jeg syntes at Europa (samlet, alle landene) skal gi USA SKIKKELIG juling for å få større respekt, sette USA på plass.. Tror dere det er mulig? Har USA mektigere militære styrker enn Europa samlet? Du mener rent bortsett fra happy-fun nukes? Ja, sovjet har vel endel tanks etc. Men hallo, bakkekontakt? "Gi amerika bank for å få respekt"? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Har en ting som jeg gjerne vil si selv om det høres helt teit ut.. Jeg syntes at Europa (samlet, alle landene) skal gi USA SKIKKELIG juling for å få større respekt, sette USA på plass.. Tror dere det er mulig? Har USA mektigere militære styrker enn Europa samlet? Atomkrig ? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det kan godt hende at "vi" har flere bakkestryker hvis alle deltar, men så må vi jo huske at de har BÅDE "Bruce Willis og Sylvester Stallone... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Dette har jeg fryktet helt siden det ble snakk om EU. EU har bare ett mål for seg, nemlig å bli den neste superstaten, muligens så stor at den kan ta et oppgjør med USA. Det het jo ikke United States of Europe for ingenting! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det kan godt hende at "vi" har flere bakkestryker hvis alle deltar, men så må vi jo huske at de har BÅDE "Bruce Willis og Sylvester Stallone... Også, hvorfor i pokker skal vi angripe USA. All logikk tilsier at det er idiotisk! 1. overhengende fare for at det il utvikle seg til en atomkrig 2. Hvorfor skal vi kaste verden ut i en krig som vil ta utallige sivile liv. Nei, USA kan kun, jeg gjentar, KUN forandres innenifra. Dessuten så ville GB aldri godtatt ett angrep på USA, GB er USAs lille hundfevalp. Altså USA vil ha en base i Europa. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hallo! Vært i en by som heter "Ironi" før? Selvfølgelig skal vi ikke gå til krig mot USA, men vi kan jo alltids kidnappe republikanere og hjernevaske dem... (Dobbel ) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg luktet ironien, men for ****** da, jeg vet om personer som faktisk mener det der. Uansett så er ikke demokratene så mye bedre enn republikanerne. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 kidnappe republikanere og hjernevaske dem... Igjen? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 kidnappe republikanere og hjernevaske dem... Igjen? Problemet kjære toolshed, er at republikanerne er ikke hjernevasket. De vet alt for godt hva de gjør. Og det er det som er problemet. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Problemet kjære toolshed, er at republikanerne er ikke hjernevasket. De vet alt for godt hva de gjør. Og det er det som er problemet. Defence mode activated! Du glemte et komma etter "problemet", kjære Olsen! : Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 [OT]Hvorfor heter det egentlig hjernevasking?[/OT] Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Problemet kjære toolshed, er at republikanerne er ikke hjernevasket. De vet alt for godt hva de gjør. Og det er det som er problemet. Defence mode activated! Du glemte et komma etter "problemet", kjære Olsen! : hmm, skal ikke komma være etter kjære da? komma før og etter navn har jeg lært. men men. who cares Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Problemet, kjære toolshed, er at republikanerne er ikke hjernevasket. De vet alt for godt hva de gjør. Og det er det som er problemet. Defence mode activated! Du glemte et komma etter "problemet", kjære Olsen! : hmm, skal ikke komma være etter kjære da? komma før og etter navn har jeg lært. men men. who cares Nå har jeg korrigert den første posten din... Haha Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Fucker du med rettskrivingen min eller? Det er det værste! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 [OT]Hvorfor heter det egentlig hjernevasking?[/OT] Fra Pavlov sine eksperimenter med hunder og "betinget respons". Labben hans fikk en oversvømmelse en gang, som gjorde at bikkjene fikk "slettet" programmeringen sin. Wikipedia.org is your friend. EDIT: Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå