Gå til innhold

Gearbest.com - kjempetilbud på bl.a kvalitets 18650 batterier i 5 dager til.


Anbefalte innlegg

Virker som 18650 batterier og utstyr som bruker slike batterier ikke er veldig stort her i Norge.

Og kjøper man fra Ebay etc, er sjansen stor for at man får falske batterier, særlig om du kjøper noe som helst med FIRE i navnet, ala Ultrafire, Trustfire osv.

 

Jeg har brukt 18650 batterier i lommelykter i ca 8 år nå, og har hatt en blanding av gode batterier og dårlige batterier.

 

Denne måneden meldte jeg meg inn i et forum for både lommelykter og batterier, og fant da ut at Gearbest.com har tilbud opp til 50-60% på kvalitets 18650 batterier fra f.eks Samsung, Sanyo, Panasonic, King Kong, Soshine, KeepPower osv.

De har også gode tilbud i  5 dager til på oppladbare AA/AAA, 26550 og andre typer batterier,

 

Så trenger du kvalitets batterier, så sjekk dem ut. Men også de selger batterier med FIRE i navnet, hold deg unna disse.

Prisen på kvalitetsmerkene er så gode at det bare blir dumt å kaste bort pengene på FIRE batterier, som 99% sikkert er falske.

 

Her er link, ingen aff link eller noe, bare en link direkte til batteri siden.

Ellers er adressen Gearbest.com, de har mye rart, meste fra kina, men de selger kvalitet. I alle fall det jeg har funnet ut på diverse forumer.

Det eneste folk klager på, særlig i USA er at frakttiden er lang. Og det kan ta opptil en måned å få varene.

 

tilbudet varer i 5 dager til, men de har ellers også gode priser. Noen andre som har erfaring med dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei jeg vet ikke om noen dessverre.

 

Har du noen anbefalinger for batterilader som tar AA og AAA batterier?

 

Kjøp en Nitecore D4 eller I4 (om du ikke trenger å se noe info), eller en LiitoKala Lii500, da har du en lader som både tar AA og AAA, men også 18650/26650/14500 osv osv, og du kan lade fire ulike typer på en gang f.eks, og i tillegg kan du sjekke kapasiteten på batteriene, så du vet at du har kjøpt ekte vare.

Lenke til kommentar

Sjekka ut den butikken du linka til øverst, og de selger mye bra, men også noe tull.

 

18650 batterier med 4-5000 mah kapasitet??

 

 

Tviler ;)

 

 

Har du brukt butikken selv myhken?

 

 

Har brukt 8.200 kroner på den butikken siste 21 dager, så ja...

De selger også tvilsomme varer har jeg skjønt. F.eks prøvde jeg de blå 5000mAh batteriene, men de var jo bare skrap, under 1000mAh ved testing. Samt at jeg hadde en dårlig opplevelse en en nødlader jeg hadde kjøpt der.

Men av merkevarene de selger, så stemmer testningen jeg har gjort på det jeg har fått, så som ved så mange andre steder, man må se an litt før man kjøper, og holde seg unna det åpenlyse ekstremt  billige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...