Manskow Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Øresundbroen v.II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Enda bedre i s/hv synes jeg. Ragnar Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 For et fint bilde! God komp og stemningfullt, på tross av minimalismen. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Ja, se det! Det minimalistiske preget ble enda mer forsterket nå etter min smak. Kjekt at du kom med en oppfølger. Et slikt bilde kan presenteres på mange måter og det er veldig interessant å se hvordan dette spesifikke bildet skifter uttrykk. Godt jobba! Mvh Jan Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Ja, se det! Det minimalistiske preget ble enda mer forsterket nå etter min smak. Kjekt at du kom med en oppfølger. Et slikt bilde kan presenteres på mange måter og det er veldig interessant å se hvordan dette spesifikke bildet skifter uttrykk. Godt jobba! Mvh Jan Takk for det! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Veldig elegant - passer veldig bra i svart-hvit synes jeg. Bare å rydde plass på veggen til dette. Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Ja, her har ser man X antall fågeldødare for å si det på språket til landet som finnes utenfor bildet til venstre. Her tenker jeg de to linjene diagonalt over flata også hvilket ville økt spenningen i bildet. men du har kanskje ikke materiale som tillater rotering med påfølgende beskjæring for å få en slik versjon? Roar Lenke til kommentar
endrefisken Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Dette var rett og slett knallstilig. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Dette var rett og slett knallstilig. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg