jolly Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg skal ha min første Nokia! Vil ha en telefon som er bra å skrive SMS med og snakke i - i stedet for en skranglekasse til 4-5000,- fullstappet med ting jeg aldri bruker. Hvis man sammenligner 3100 og 6610 ser det ut til å være nesten samme telefon? Det eneste viktige 6610 har som 3100 mangler er FM-radio, IR og modem. Men, 3100 har bedre oppgitt batteritid og er faktisk noe mindre... Dessuten er den billigere! Men er den litt fjortis? Vil gjerne ha synspunkter og erfaringer på begge modeller! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Helt grei den. hadde den i et par dager. funker bra til det meste. ja, den er litt fjortis (utrolig stygt med selvlysende deksel), men bortsett fra det så er det en all right telefon for pengene... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 ville heller hatt nokia 6610 fordi den er mer en voksen telefon, mens nokia 3100 ser ut som en rektangulær selvlysende dings som man kan ringe med : selv har jeg en nokia 6100 som er ganske så lik nokia 6610 foruten radioen... må si meg ganske fornøyd med denne bortsett fra at den er ekstremt kjedelig.-... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå