ethomassen Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Nøkkeroser Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Fint lys som fremhever nøkkeroser eller vannlinjer som jeg er vant til å si. De grønne stråene bak kompletterer bildet godt. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Gule nøkkeroser var litt spesielt, bruker ikke de å være hvite? Koselig bilde Elisabeth Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Helene har rett i at dette ikke er nøkkeroser for de er hvite og røde med kronblader mer som vi er vant til fra majoriteten av blomster, trodde jeg - helt til jeg googla nøkkeroser og fant at disse faktisk også går under den betegnelsen. Da lærte jeg noe i dag også for jeg har jo også slike i arkivet uten å vite navn. Kalte dem ofte ballblom vel vitende om at de ikke var det. Den mørke bakgrunnen gjør at forgrunnen kommer mer fram og kunne kanskje blitt enda bedre hvis den delen hadde blitt forsiktig lysdempet og kontrastøkt? Roar 1 Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Helene har rett i at dette ikke er nøkkeroser for de er hvite og røde med kronblader mer som vi er vant til fra majoriteten av blomster, trodde jeg - helt til jeg googla nøkkeroser og fant at disse faktisk også går under den betegnelsen. Da lærte jeg noe i dag også for jeg har jo også slike i arkivet uten å vite navn. Kalte dem ofte ballblom vel vitende om at de ikke var det. Den mørke bakgrunnen gjør at forgrunnen kommer mer fram og kunne kanskje blitt enda bedre hvis den delen hadde blitt forsiktig lysdempet og kontrastøkt? Roar Takker- har brukt picasa til å dempe ned lyset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg