Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Kulturlandskap Bønsnes, Røysehalvøya Ringerike Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Se nå har'n Ragnar blitt bondestripat. Bildet favner vidt med gode linjer. Veien der ute til venstre føles som et lite ekstra pluss. Flott dybdeskarphet som jeg ofte mister fordi jeg er for lat til å drive med innstillinger. Skrudde fra meg på -70 - 80 tallet da alt måtte stilles - blender, .lukker og manuell fokus. Når man endelig var fornøyd hadde motivet gått sin vei. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Se nå har'n Ragnar blitt bondestripat. Bildet favner vidt med gode linjer. Veien der ute til venstre føles som et lite ekstra pluss. Flott dybdeskarphet som jeg ofte mister fordi jeg er for lat til å drive med innstillinger. Skrudde fra meg på -70 - 80 tallet da alt måtte stilles - blender, .lukker og manuell fokus. Når man endelig var fornøyd hadde motivet gått sin vei. Roar Tok en runde rundt på Røysehalvøya på søndag primært for å "foto-se" kirkebygg m.m. Ikke så ofte jeg tar landskapsbilder av dette slaget, men det ante meg at utsynet og utsnittet her med Tyrifjorden i bakgrunn ville passe fotografisk. I håp om at noen andre også synes det samme la jeg ut bildet. Ikke for det, min far drev en bondegård i sin tid, så helt ukjent med bondeyrket og striper etter såing etc er jeg ikke. Takker for kommentaren Roar. Skj Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Et flott bilde dette av kulturlandskapet på Ringeriket. Fine farger, fin beskjæring og en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Dette var jo et storslagent landskapsbilde. Veldig bra komposisjon og fine farger og skarphet! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Ett vellkomponert og fint bilde med flott lys og naturlige farger. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Et flott bilde med gode linjer og varierende flater som skaper liv. Mvh ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Et flott bilde dette av kulturlandskapet på Ringeriket. Fine farger, fin beskjæring og en god skarphet. Mvh Torbjørn Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Dette var jo et storslagent landskapsbilde. Veldig bra komposisjon og fine farger og skarphet! Mvh Fredrik Nesten like bra som ditt bilde. Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Ett vellkomponert og fint bilde med flott lys og naturlige farger. Mvh. Rolf Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Et flott bilde med gode linjer og varierende flater som skaper liv. Mvh ibn Varierende flater blir viktige elementer i denne type landskapsbilder. Takk for din gode kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Se nå har'n Ragnar blitt bondestripat. Bildet favner vidt med gode linjer. Veien der ute til venstre føles som et lite ekstra pluss. Flott dybdeskarphet som jeg ofte mister fordi jeg er for lat til å drive med innstillinger. Skrudde fra meg på -70 - 80 tallet da alt måtte stilles - blender, .lukker og manuell fokus. Når man endelig var fornøyd hadde motivet gått sin vei. Roar Du skulle skrudd ei stund før dette motivet hadde gått sin veg Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Veldig kjekt å se veldrevet jordbruk. Viktig at det blir tatt godt vare på. Hater å tenke på flott jordbruksland som blir lagt brakk eller brukt til husbygging. Vi vet aldri når vi må bli mer selvforsynt med mat. Dessuten er det godt at ikke hele landet gror igjen av kratt og trær. Flott blde, godt komponert med mange flotte linjer. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Flott med "tepper" i forskjellige valører og fine linjer og farger, presentert i kledelig utsnitt og format. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Nydelig bilde ... her gror det mye godt mvh Torhild Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Innholdsrik og flott formidling! -bjarte. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Veldig kjekt å se veldrevet jordbruk. Viktig at det blir tatt godt vare på. Hater å tenke på flott jordbruksland som blir lagt brakk eller brukt til husbygging. Vi vet aldri når vi må bli mer selvforsynt med mat. Dessuten er det godt at ikke hele landet gror igjen av kratt og trær. Flott blde, godt komponert med mange flotte linjer. Hei Helene, tenker mye som deg. Dette med å ta vare vår dyrkbare mark er noe jeg alltid har vært opptatt av. Vi trenger alt det vi har og mer til. Tilbakemeldingene fra mine nærmeste var at dette bildet var brukbart, og da var det bare en ting å gjøre, nemlig å legge det på dette forum. Og hyggelig at det faller i smak hos andre også. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Flott med "tepper" i forskjellige valører og fine linjer og farger, presentert i kledelig utsnitt og format. Mvh Oddmund Takk for din hyggelige tilbakemelding Oddmund. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Nydelig bilde ... her gror det mye godt mvh Torhild Hei Torhild, ja i disse trakter er det mye fruktbar jord. Godt at den blir tatt vare på. Takk for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Innholdsrik og flott formidling! -bjarte. Takker for hyggelig kommentar fra en landskapsfotograf som deg ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg