Gå til innhold

Det harde valget

fy_pokkers

Anbefalte innlegg

Fikk ett spørsmål her om dagen.. Forestill deg at du var en jente, og måtte velge èn gutt/mann å tilbringe en natt med.. Hvem hadde du valgt da?

Vel, jeg gir dette videre. Hvem ville DU valgt?

(For den lille prosenten jenter.. Hvilken annen jente?)

Selv ville jeg valgt.. hm.. Allyse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... gla jeg slipper det valget. Hvis det hadde fintes en tro kopi av meg (som jeg er nå, gutt) da ville jeg valgt hann. :yes: Hvis det ikke hadde fintes en som er 100% som jeg er nå, da hadde jeg vel blitt lespe :shrug: trur lespe hadde vert første valget uannsett :roll:

Edit:

Jeg kunne holdt meg lenge med selskap av meg selv da, befølt meg lit her og der :lol:

Nå mente vel du at jeg skulle hat en skulle hatt jente tanker og da, så lespe, og beføle seg selv i en envighet er vel ikke det som er mest sansynlig. :shrug:

Lenke til kommentar
Det er ett teoretisk spørsmål :)  Hvis du MÅTTE velge en dude :yes:

Hvis jeg måtte valgt en dud, og en kopi av meg selv ikke fantes. Det kan jeg ikke svare på men den gutte hjernen jeg har nå, eneste jeg kan svare med den, er at jeg hadde finni meg den rikaste, er ikke det jenter gjør a :lol:

Hvem hadde du valgt da?

Lenke til kommentar
Fikk ett spørsmål her om dagen.. Forestill deg at du var en jente, og måtte velge èn gutt/mann å tilbringe en natt med.. Hvem hadde du valgt da?

Vel, jeg gir dette videre.  Hvem ville DU valgt? 

(For den lille prosenten jenter.. Hvilken annen jente?)

Selv ville jeg valgt.. hm.. Allyse.

Er dette en forkledning for å si at du bor i skapet ;) ?

Anyway, ehh, litt tricky den der, men Zidedine Zidane kunne sikkert ha vært morsomt (om jeg hadde vært av det motsatte kjønn seff), han har jo som kjent en spesiell teknikk med baller :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...