fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Fikk ett spørsmål her om dagen.. Forestill deg at du var en jente, og måtte velge èn gutt/mann å tilbringe en natt med.. Hvem hadde du valgt da? Vel, jeg gir dette videre. Hvem ville DU valgt? (For den lille prosenten jenter.. Hvilken annen jente?) Selv ville jeg valgt.. hm.. Allyse. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hmm... gla jeg slipper det valget. Hvis det hadde fintes en tro kopi av meg (som jeg er nå, gutt) da ville jeg valgt hann. Hvis det ikke hadde fintes en som er 100% som jeg er nå, da hadde jeg vel blitt lespe trur lespe hadde vert første valget uannsett Edit: Jeg kunne holdt meg lenge med selskap av meg selv da, befølt meg lit her og der Nå mente vel du at jeg skulle hat en skulle hatt jente tanker og da, så lespe, og beføle seg selv i en envighet er vel ikke det som er mest sansynlig. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Det er ett teoretisk spørsmål Hvis du MÅTTE velge en dude Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det er ett teoretisk spørsmål Hvis du MÅTTE velge en dude Hvis jeg måtte valgt en dud, og en kopi av meg selv ikke fantes. Det kan jeg ikke svare på men den gutte hjernen jeg har nå, eneste jeg kan svare med den, er at jeg hadde finni meg den rikaste, er ikke det jenter gjør a Hvem hadde du valgt da? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Allyse. #hw.no's sexobjekt/slave. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 jeg ville valgt Presten .. (kjell magne) hvem kan si "Blackmail" Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Hehe.. "Ey, Kjell! Jeg gir deg BJ, og du gir meg skattelette? Deal?" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vidar Theisen ? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Fikk ett spørsmål her om dagen.. Forestill deg at du var en jente, og måtte velge èn gutt/mann å tilbringe en natt med.. Hvem hadde du valgt da? Vel, jeg gir dette videre. Hvem ville DU valgt? (For den lille prosenten jenter.. Hvilken annen jente?) Selv ville jeg valgt.. hm.. Allyse. Er dette en forkledning for å si at du bor i skapet ? Anyway, ehh, litt tricky den der, men Zidedine Zidane kunne sikkert ha vært morsomt (om jeg hadde vært av det motsatte kjønn seff), han har jo som kjent en spesiell teknikk med baller Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Angelina Jolie eller bare en sykt fin jente som går på skolen min! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hmm, en veskantsoss som barberer leggene, anus og utstyr, bleika hår og masse feminine trekk. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kommer an på hva formålet ved natta er det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Sitet anonym jente: "Jeg tror faktisk jeg ville satt mer pris på en natt med Halle Berry en typen min" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hum. Kanskje ElemenT eller Bill Gates. Eller fondus. Eller Jola Sigmond eller hva han heter. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 NEI! Jeg vet det!!!!! JoachimR! HAHAHA! Snakker om tortur! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hvis eg absolutt måtte ligge med en gutt ville eg ha valgt denne fyren: http://www.bakla.net/bebot_files/China2.jpg Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Tror nok det hadde blitt .. tja .. yummy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå