uGn Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Da er prisen oppdatert. (Hadde tenkt til å hente den i butikk i dag, men plutselig hadde ikke den butikken den på lager lenger.. sjekket etter stengetid i går) Lenke til kommentar
Zash Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg har akkurat bestilt den sorte fra nett naa, saa da faar vi se naar den kommer i posten. Bestilte med postpakke prioritert da jeg helst trenger den innen 17.juli Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Etter å ha prøvd Honor 6 og sjekket batteritid fysisk i butikk kjøpte jeg en Z3Compact istedenfor. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 hvordan sjekker du batteritid i butikk? sto du der i timesvis? fikk du ta den ut av laderen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Dro ut laderne, stilte begge mobilene på samme batterisparingsmodus og skrudde av WiFi, mobildata og Bluetooth. På Honor 6 stod det 16 timer og Z3 Compact var det flere dager +++. Hvor nøyaktig det var vet jeg ikke, men men. Brukte de hvertfall 30 minutter hver. I tillegg er interfacen til Honor 6 ikke min stil. Endret 8. juli 2015 av Slettet+512 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Nja, hvor vidt det er aa "fysisk sjekke batteritid" kan vell diskuteres. Kan vaere forskjellige maater aa beregne varigheten.Honor 6 har større batteri enn Z3 Compact, men har og en CPU som krever mer. At den bare skulle vare 16 timer paa strømsparing tror jeg ikke noe paa, da den skal klare aa spille av en 720p video i ~11 timer før den dør (ref: http://www.trustedreviews.com/huawei-honor-6-review-battery-life-sound-quality-and-page-5).Jeg har selv en slapp Huawei Y530 naa, saa regner med interfacen er ganske lik for min del! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg har hatt behov for en ny telefon etter å ha brukt en sliten iPhone 4 i lang tid, så jeg kastet meg i hvert fall over dette tilbudet. Kanskje jeg til og med gidder å hente den i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Synes det var litt merkelig jeg og, med tanke på at Honor 6 får pluss for god batteritid i mange tester. Men valget falt hvertfall på en Z3C og jeg angrer ikke ett sekund, selv om den koster nesten det dobelte med tilbudet idag på H6. Men tror nok H6 er en knall telefon, men hva kan man gjøre med gamle vaner og usikkerhet i valgets hete? Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg valgte Honor 6 Mest pga prisen, jeg har ikke råd til dyrere. Er foreløpig veldig fornøyd, men klarer av en eller annen grunn ikke å få telefonen til å bruke vanlige emojis, istedet for de grusomme android-emojiene. Måtte laste ned en annen sms-app for å få til det (på sjuende forsøk fant jeg en som viste emojis korrekt!), men på snapchat får jeg det ikke til, selv med haugevis av forskjellige tastatur. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå