Gå til innhold

Elkjøp Happy Days - Honor 6 til 1795,- den 8. juli!

Gjest Slettet+512

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+512

Har lenge sett på ny mobil, men sliter med å finne riktig. Vil ha en som er rimelig, har god batteritid og ikke har alt for dårlige specs. Vil at menyer skal være kjappe og apper åpne seg kjapt. Bruker mobilen kun til nettlesing, mobilbank, SMS og en YouTube-video i ny og ne - veldig sjeldent. 

Har derfor sett litt på Honor 6 etter å ha lest så mye positivt om den på forumet her, og i dag kom Elkjøp med sitt Happy Days kampanjeblad. 1795,- for Honor 6 onsdag 8. juli! Det må da vel være midt i blinken for meg? Har sett litt på Sony Xperia M4 Aqua, Sony Xperia Z3 Compact, OnePlus One også, men prisene er betraktelig høyere. Vil jeg være fornøyd med en Honor 6 til mitt bruk? 

Ser at Huawei har eget UI og at Cyanogenmod 12 ikke er støttet, dvs. ingen Android 5.1 per dags dato. Leste dog at Huawei slipper ut 5.1 beta til et fåtall brukere, noe som betyr at det kommer en offisiell oppdatering til 5.1 eller har jeg misforstått? 

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+512

Regner med det gjelder kun i butikk og det starter vel ved åpningstiden. Lurer selv på om det er mulig å reservere seg en ved bruk av Collect@Store. Skal ringe Elkjøp i morgen og forhøre meg. :-)

Lenke til kommentar

Mye telefon for pengene!

Skal få android 5x oppdatering etterhvert.

Stort batteri, men ikke supergod batteritid da prosessoren nok ikke har like gode strømsparefunksjoner som de beste. God CPU, men GPU delen henger en del etter de beste, kameraet er gjennomsnittlig. Grei byggekvalitet.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Regner med det gjelder kun i butikk og det starter vel ved åpningstiden. Lurer selv på om det er mulig å reservere seg en ved bruk av Collect@Store. Skal ringe Elkjøp i morgen og forhøre meg. :-)

I dag er det Macbook paa tilbud. 16 99 for Pro Retina. Denner ligger paa nett til samme pris, men kan ikke velge Collect@Store, men ser ut som den kan bestilles paa nett og bli sendt hjem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512

Da går jeg utifra at Collect@Store ikke er tilgjengelig på de andre tilbudene heller. Da blir det oppmøte vel før 10.00 i morgen for min del. :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512

Elkjøp bekreftet at det er førstemann til mølla og ingen reservering tilgjengelig. 2500 enheter fordelt på hele landet.

Endret av Slettet+512
Lenke til kommentar

Jeg sendte de først melding på facebook, men tok lang tid med svar så da ringte jeg. Der fikk jeg beskjed om at jeg både kunne bestille på nett og velge enten postleveranse eller henting i butikk, samt møte opp i butikken selvsagt. 

I ettertid har jeg fått svar på facebook der de sier at nettbestilling med henting i butikk ikke er mulig, så jeg venter nå på svar om endelig info.. 

Stusser også litt over at den hvite står som forventet på lager 18.juli, skjønner ikke om det er mulig å bestille den på nett med kampanjeprisen da? 

Utrolig vanskelig å finne info om hvordan reglene er på partikjøp, skulle ønske de hadde noe om dette på nettsiden sin. 

Lenke til kommentar

I dag er det Macbook paa tilbud. 16 99 for Pro Retina. Denner ligger paa nett til samme pris, men kan ikke velge Collect@Store, men ser ut som den kan bestilles paa nett og bli sendt hjem.

Jeg kan velge Collect@store på denne! 

Lenke til kommentar

Ser det naa Heidi, men det var ikke mulig tidligere i dag. Mulig de ikke solgte saa mange som forventet, og derfor aapnet for det?

Hadde blitt dumt hvis alle bestilte med Collect@Store kl.9 i dag, og de dermed var utsolgt naar butikken aapner klokken 10 :p

Lenke til kommentar

Ser det naa Heidi, men det var ikke mulig tidligere i dag. Mulig de ikke solgte saa mange som forventet, og derfor aapnet for det?

Hadde blitt dumt hvis alle bestilte med Collect@Store kl.9 i dag, og de dermed var utsolgt naar butikken aapner klokken 10 :p

Sant! 

Jeg har fått et tredje svar fra Elkjøp nå, om at det KUN er mulig å kjøpe i butikk ;) 

Litt frustrerende, tre ulike svar på samme spørsmål på samme dag.. Hehe! 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512

Han sa til meg at det går fint å bestille den med Collect@Store, men man får ikke benyttet Happy Days-kampanjen, ergo man betaler 2695,- istedenfor 1795,-

Lenke til kommentar

Prisen endres ikke hos meg heller :p 

Her er ihvertfall det endelige svaret jeg fikk fra Elkjøp nå, person nummer fire jeg har hatt kontakt med idag ;) 

Hei igjen Heidi,

Da kommer jeg med fasiten Uttrykksikonet smile
Du kan bestille den fra nettbutikken, men kun med levering fra posten (postpakke). Alternativet blir å kjøpe den i en av våre fysiske butikker.
Da den er forventet inn på hovedlageret vårt 18.07 vil vi sende den ut fortløpende, men den vil ikke kunne bli sendt med en gang.
Hvis du klikker deg inn på produktet og blar litt ned, så kan du trykke på "lagerstatus i butikk". Der får du oversikt over hvem som har den på lager.
Håper dette var litt mer oppklarende, og vi må beklage for at du får så forskjellige svar fra oss.

Hilsen Daniel

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512

Det vil si at man kan bestlle den på nett med Happy Days-kampanje, men man vil ikke motta mobilen før slutten av måneden?

Lenke til kommentar

Det vil si at man kan bestlle den på nett med Happy Days-kampanje, men man vil ikke motta mobilen før slutten av måneden?

Den hvite ja, den er ikke på nettlager før 18.juli. Den sorte er på nettlager (100 stk står det). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...