Jod-R Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Gammel Bensin Pumpe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Interessant motiv. Men jeg ville hatt litt mer luft til høyre og kanskje litt mindre til venstre og fått den litt mer i det gyldne snitt for da hadde bildet gitt enda litt bedre inntrykk da spenningen hadde blitt bedre. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Full tank takk !! Ser nok noe malplassert ut fra denne synsvinkelen. Artig foto. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
J.W Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Har vært på Andøya en gang,men fikk ikke med meg den der. Kult bilde 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Takker for kommentarer. Er vel kanskje ikke den beste kompensasjon av bildet, men det eneste jeg har ifra denne vinkelen. Ifra den andre siden så ser det ikke riktig så malplassert ut (http://www.tek.no/bildekritikk/bilde/gammel-bensin-pumpe-2/1568268 ) Fant den når jeg kjørte på veien som går på baksiden av Andøya, altså den med mye svinger, fjell og ganske så smal visse plasser. Lenke til kommentar
endrefisken Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg likte dette bildet veldig godt! Det at bensinpumpa virker å være såpass malplassert gjør bildet ekstra interessant for meg. 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg likte dette bildet veldig godt! Det at bensinpumpa virker å være såpass malplassert gjør bildet ekstra interessant for meg. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg