Fotoskrulla Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Midnatt over Lysø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Du er nok ikke den typen som sover bort sumarnatta..... Likte v2 best med fin komp og fin stemning. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Du er nok ikke den typen som sover bort sumarnatta..... Likte v2 best med fin komp og fin stemning. Gjorde ikke det denne natta i hvertfall, det var nesten lyst som dagen i 3 tida...Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Her tror jeg at jeg tar den gyldne middelvei og lander på V2. Best både komposisjonsmessig og lysmessig. 1 Cm. kutt i topp vil muligens øke dybdefølelsen enda litt. Roar 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Flott serie der V2 er favoritt, rent og pent kompet i fint utsnitt, og med fint lys(ø) Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Her tror jeg at jeg tar den gyldne middelvei og lander på V2. Best både komposisjonsmessig og lysmessig. 1 Cm. kutt i topp vil muligens øke dybdefølelsen enda litt. Roar Har jo kutta masse allerede jo! hyggelig at du titter innom. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 En meget flott billedserie du her presenterer hvor jeg liker best V2. Bildet har en fin beskjæring, fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Stemningsfulle bilder der det ikke var tvil om å velge meg v2 som favoritt . Flott komponert med fint lys og en vakker himmel i bakgrunnen som prikken over i'en . Et vakkert sted å være på en lys sommernatt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 V2 for meg også. Om du ikke sover bort sommernatta, kan du du drømme deg bort her. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Fint lys og flott stemning så det monner her! V2 for meg også, selv om det heller litt mot venstre? Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Fine bilder alle tre, men helt klart V2 for meg også. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Flott serie der V2 er favoritt, rent og pent kompet i fint utsnitt, og med fint lys(ø) Mvh Oddmund En meget flott billedserie du her presenterer hvor jeg liker best V2. Bildet har en fin beskjæring, fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Stemningsfulle bilder der det ikke var tvil om å velge meg v2 som favoritt . Flott komponert med fint lys og en vakker himmel i bakgrunnen som prikken over i'en . Et vakkert sted å være på en lys sommernatt. Mvh Alec V2 for meg også. Om du ikke sover bort sommernatta, kan du du drømme deg bort her. Vennlig hilsen Ragnar Fint lys og flott stemning så det monner her! V2 for meg også, selv om det heller litt mot venstre? Mvh Fredrik Fine bilder alle tre, men helt klart V2 for meg også. Mvh. Rolf Hei alle sammen! I dag var faktisk alle enige om V2, det var litt uvanlig. Og Fredrik, det er litt vanskelig med vatring når man ikke har så mye horisont å forholde seg til. Hyggelig med så mange tilbakemeldinger i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg