MikaelTj Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Pappaperm Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 ...og da blir det pølser hver dag:-) Tabascoen og ertene, skal du derimot være forsiktig med. De kan gi diverse utslag i løs form som igjen kan gi seg utslag hos foreldrene eller de som skal bistå den lille..... Artig bilde og av den typen som en bare må ta. Fototekniske skal få hvile i fred, for det er uvesentlig på denne typen bilder. Dagens Smil fra meg:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Hahaha! Ja denne menyen gjør nok vei i vellinga! Virkelig gøy bilde! Gratulerer forresten, og nyt hjemmetida! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Dagens Smil fra meg:-) Takk for det. Det var hele poenget med dette bildet. For ordens skyld må jeg nevne at det ikke var meningen å gi noe av dette til ungen Endret 6. juli 2015 av MikaelTj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Typisk pappa - pølse og grønne erter med Tabasco saus. Virker som direkte henta fra en fantasiløs restaurantmeny for barn for der står det stort sett pølse eller spagetti. Men bildet er så absolutt noe småtten kan ha glede av i framtia. Artig uttrykk på'n. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Det blir ikke så lenge denne krabaten når pappaen igjen med denne kraftkosten. Morsomt bilde. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Ser ut til å kunne bli krevende både for far og barn ! Skjønt jeg har mistanke om at mesteparten av maten tar faren seg av. Et bilde man ikke overser uten videre. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 He he...meget fornøyelig ! En skal jo tidlig krøkes som god krok.......eller pølsespiser skal bli Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Var jo et veldig godt foto dette! Blir sikkert artig å finne fram igjen om noen år når krabaten er blitt voksen. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Han har tydeligvis samme smak som meg når det kommer til mat - men du burde jo ha gitt en øl også, når du først var i gang.. Veldig bra bilde, som står fint til tittelen Pappaperm. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg