Mona_89 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Er det noen her som kan hjelpe meg?? Er ikke en datakyndig person så har null peiling.. Problemet er: etter en oppdatering på pc for vel et par mnd siden var det full stopp på å komme inn på sider på Internett. Er tilkoblet nett med utmerket styrke, har ingen problemer med å få lastet ned ting fra et program jeg har på pc'n. Men hvis jeg vil gå inn på diverse sider gjennom Internett Explorer får jeg opp meldingen : Internett Explorer Cannot display the webpage. Hva må jeg gjøre for å få kommet meg inn på nettsider igjen?? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Prøvd å koble til kabel også? Bare for sjekke det ikke er trådløs kort som er problemet, kanskje kanaler på trådløs ruter skaper konflikt da hender det internett blir ustabil i en periode. Normalsett pleier ikke slike problemer å skje med mindre du oppdater nettverkkort driver gjennom windows update, da kan det i verstefall bli lagt til feil driver, særlig om du har koblet SSD\harddisk til en annen maskin. Lenke til kommentar
Mona_89 Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Har prøvd med kabel også, funket ikke Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Kan høres ut som du har dns utfordringer. Edit: Får du koblet til vg.no ? Hvis ikke, prøv 195.88.55.16 Gikk det nå? Endret 6. juli 2015 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Mona_89 Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Kan høres ut som du har dns utfordringer.Edit: Får du koblet til vg.no ?Hvis ikke, prøv 195.88.55.16 Gikk det nå? Ingen av disse funket. Fikk opp en melding når jeg prøvde det siste : unable to open the search page Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Prøv å skrive http://195.88.55.16 Lenke til kommentar
Mona_89 Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Prøv å skrive http://195.88.55.16 Hjalp ikke stort det heller Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Prøv å deaktiver brannmur for å teste da Prøvd annen nettleser? Endret 6. juli 2015 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Mona_89 Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Prøv å deaktiver brannmur for å teste daPrøvd annen nettleser? Prøvd å deaktivere brannmuren ja, men hjalp ikke det heller og får vel ikke prøvd en annen nettleser når det ikke er noen mulighet for å få installert det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Er proxy slått på i IE? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Prøvd å deaktivere brannmuren ja, men hjalp ikke det heller og får vel ikke prøvd en annen nettleser når det ikke er noen mulighet for å få installert det Så du/dere har ingen andre enheter i huset som kan laste ned altså? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Jeg oppfatter første post til at det er kun IE som ikke funker. Prøv med en resett av IEs innstillinger: - Fra IE, velg Alternativer for Internett - Velg arkfane Avansert - Velg Tilbakestill under "Tilbakestill Internet Explorer-innstillingene" Lenke til kommentar
Mona_89 Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Prøvd å deaktivere brannmuren ja, men hjalp ikke det heller og får vel ikke prøvd en annen nettleser når det ikke er noen mulighet for å få installert detSå du/dere har ingen andre enheter i huset som kan laste ned altså?Eneste jeg har er iPad/mobil uten om den teite pc'n Endret 7. juli 2015 av Mona_89 Lenke til kommentar
Mona_89 Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Jeg oppfatter første post til at det er kun IE som ikke funker. Prøv med en resett av IEs innstillinger: - Fra IE, velg Alternativer for Internett - Velg arkfane Avansert - Velg Tilbakestill under "Tilbakestill Internet Explorer-innstillingene" Har prøvd dette også, funket ikke Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Kanskje nettverkskortet ditt står med en rar statisk adresse. Prøv å sette det til DHCP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå