Torhild Jansen Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 I skumringstimen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Fine bilder med god stemning begge to. Hvis jeg skal pirke litt så må de være at horisonten ikke er helt rett i V1 og at det er en flekk(fugl kanskje?) midt i V2 som kanskje skulle vært klonet bort? 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Fine bilder med god stemning begge to. Hvis jeg skal pirke litt så må de være at horisonten ikke er helt rett i V1 og at det er en flekk(fugl kanskje?) midt i V2 som kanskje skulle vært klonet bort? Takk for kommentaren Helene - horisonten burde jeg sjekket og flekken har jeg oversett. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 V2 til meg takk. Det flotte lyset på stråene i front gjør susen. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 V2 for meg også. I V1 blir solen litt for dominerende synes jeg, men i V2 treffer du blink med lyset på stråene i forgrunn. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 V2 til meg takk. Det flotte lyset på stråene i front gjør susen. Roar Tusen takk Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 V2 for meg også. I V1 blir solen litt for dominerende synes jeg, men i V2 treffer du blink med lyset på stråene i forgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg