Fotoskrulla Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Uten fuglen vlle det jo bare blitt et "vanlig" solnedgangsbilde. Likte dette jeg. Er Dønna langt fra Tro/Flatøya? Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Bra heldig/tima at fuglen kom med på bildet. Lenke til kommentar
Naresa Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Uten fuglen vlle det jo bare blitt et "vanlig" solnedgangsbilde. Likte dette jeg. Er Dønna langt fra Tro/Flatøya? Aner ikke, er ikke så bekjent her Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Antagelig blir det bare grums om du forsøker å lyse opp fuglen. men tror du kan være gla' til at den kom inn i bildet for jeg tror den balanserer da Lovund aleine i den posisjonen fort kunne gitt et høyretungt bilde. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Bildet best meg fugl, men dette hadde også stått seg uten. Lys og skarphet er meget bra her. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg