Poelse Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Skulle hatt et surroundanlegg til stua. må være med trådløse bakhøytalere. Tenkte å bruke rundt 5000, men kan bruke mer om det er fornuftig. Har selv null peiling på dette. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Det er kun Philips som har ekte trådløse bak høyttalere på ett par av sine lydplanker (De lades på lydplanken, og man setter dem bak de gangene man trenger dem). Ellers så finnes det ingenting som heter trådløs høyttaler så lenge det ikke er ren batteridrift. Personlig ville jeg nok satset på en god stereo eller lydplanke til det budsjettet. Eventuelt gått for Sonos sin løsning, men det er uansett over budsjett. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Jeg er tilbøyelig til å tro han definerer "trådløs høyttaler" som noe ala Sonos sine høyttalere. Jeg har sett en demo av Sonos lydplanke som gir en form for "virtuell stereolyd" i tilleg til lyd som en senterhøytaler ville gitt sammen med to høyttalere tilsvarende det jeg lenket til over pluss sub. Høres i og for seg geit ut. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Jeg vet hva dem mener. Men er så lei at selv hifi bladene kaller det for trådløse høyttalere. Bor man i eldre boliger så trenger man som regel enten elektrikeren på besøk, eller dra skjøteledninger rundt om kring for å få strøm til bakhøyttalere. Da syntes jeg det er like greit med en relativ tynn høyttalerkabel, en man gjerne kan gjemme under ett teppe som mange også har i stua. Liker å kverulere litt på det punktet der Lenke til kommentar
Pop Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 "Trådløse" bakhøyttalere er litt som sylteagurken på burger; skulle likt å finne han som liker det. Erstatte en tynn høyttalerkabel med en tjukk strømkabel er ikke mye elegant. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 "Trådløse" bakhøyttalere er litt som sylteagurken på burger; skulle likt å finne han som liker det. Du fant meg! Sylteagurk er digg. Både på burger og på mye annet! Forøvrig enig i forhold til høyttalerkabel vs. strømkabel Lenke til kommentar
Pop Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 "Trådløse" bakhøyttalere er litt som sylteagurken på burger; skulle likt å finne han som liker det. Du fant meg! Sylteagurk er digg. Både på burger og på mye annet! Forøvrig enig i forhold til høyttalerkabel vs. strømkabel Lenke til kommentar
Poelse Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2015 Strøm til høytalere er ikke noe problem. Sonos sitt system blir vel fort litt dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå