Skandinav Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Har noen et tips? på hvordan jeg kan få WinXp installert på 2 stk Western Digital Caviar 80 Gb kobblet i Raid 0 (striping)på et Abit KG7-RAID hovedkort. WinXp sier at disken(e) er i ustand eller ikke ikke riktig konfiguert og installasjonen avbryts. Jeg bruker selvfølgelig seneste driver's fra HighPoint Technologies. Og selvfølgelig er alt riktig tilkobblet. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 last ned HighPoint raid driverene fra intnernett. kopier dem så på en diskett. start Windows XP installasjonen ved å boote fra CDen, trykk F6 når det står helt nede på skjermen en gang at du kan trykke F6 for å legge til SCSI eller noe slikt. Så setter du inn Disken med RAID driverene, og velger den som er til WINXP. Så skal alt gå riktig for seg Lenke til kommentar
Supermann Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Kjører selv WinXP i ride 0, jeg brukte ingen spesielle drivere under installasjonen men jeg oppdaterte til VIA 4in1 etter installasjonen Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Har selv en WD 100Gb 8mb cache konge disk og har bestilt en til nå som skal kjøres i raid 0. Men jeg kommer til å kjøre OS på en 40Gb hd jeg har fra før også skal jeg ha en backup disk (fujitsu 20Gb) til ghost fil drivere og div annet. Jeg kjenner ingen som har OS på raid diskene, de har som regel en egen hd til det. Skulle først raiden gå rett vest, vil du likevel ha os Å kjøre raid med 2 IBM 75GXP er "suicidal mode" Lenke til kommentar
phudge Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Kjører også en egen disk til OS, og raid for seg selv. Kjører to Western Digital 120gb 8mb cache og det rocker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå