okjo Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Grønnsisik Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Skarp og fin, med matchende bakgrunn! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Kan ikke bli mer pæra fekt enn detta. Likner litt på de jeg har hos meg som jeg er usikker på om det er grønnsisik eller grønnfink? De er jo ganske like så kanskje jeg har begge. Men mer kranglefanter skal du leite lenge etter. Hvorfor skal de slåss om en boks når det er 4 stk. med samme for? Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Nydelig portrett av småfuglen, håper alle tar seg til å titte på bildet i fullstørrelse. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Meget flott. Fine farger, fin beskjæring og en god skarphet. Fin bakgrunn i bildet. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Kan ikke bli mer pæra fekt enn detta. Likner litt på de jeg har hos meg som jeg er usikker på om det er grønnsisik eller grønnfink? De er jo ganske like så kanskje jeg har begge. Men mer kranglefanter skal du leite lenge etter. Hvorfor skal de slåss om en boks når det er 4 stk. med samme for? Roar Grønnfinken er større og kraftigere enn grønnsisiken, og litt mere olivengrønn i fargen, notoriske kranglefanter er de begge Lenke til kommentar
okjo Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Tusen takk for kommentarene Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Kjempeflott!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg