Belleton Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Hei, Grunnet endring i livssituasjon vurderer jeg å selge min datamaskin som har fylt mine kvelder med underholdning tidligere. Spesifikasjoner: Skjerm: 2x Asus 27" LED VE278H Kabinett: Obsidian 800D Hovedkort: Asus Rampage III Extreme Prosessor: i7 980x Minne: Dominator DDR3 2066mhz 6gb Skjermkort: GTX 970 (GTX 580 følger også med, men er ikke installert) Lagring: 3x 256gb Samsung Evo 840 Kontroller: LSI MegaRAID SAS 9260-4i SGL Strømforsyning: Corsair AX 1200w Kjøling: Corsair H70 Ekstra: - Følger med 6 ubrukte Corsair AF120 Quiet Edt. 120mm Vifter - Astro A50 Trådløse Hodetelefoner - Corsair K70 RGB - Razer Mamba 4G - Reisekoffert for alt utstyr. (Verdi ca 3500 NOK) 4 lag innvendig med utskåret skum som passer skjermer, tastatur, mus o.l.) Er svært usikker hva jeg kan prøve å selge dette for, så alle tips er mer enn velkommen! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Tror du ville fått mer for utstyret hvis du ikke selger alt i én pakke, del det opp, la feks 1 SSD stå ijen i pc'en, selg ekstrautstyret for seg selv osv. Tar lang tid, men du får generelt lite igjen for hardware og slikt brukt. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Enig i den, samt at den kassa er verdt så å si 0, selv om den kostet deg 3500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå