bjarte_a Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Heisann alle sammen. Jeg og samboreren skal snart dra til Oahu,Hawaii og skal være der i 10 dager. Vi har dessverre støtt på en utfordring jeg syns er ganske irriterende og det er hotells.com og tripadvisor. Vi ønsker å finne et hotell som ikke koster 3000kr natten, men som fremdeles er bra. Det må da være noen skjulte juveler og andre spennende ting som ikke er blitt spist opp av hotells.com? Vi vil oppleve Hawaii, ikke et spahotell. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Jeg var i Kauai, Hawaii for 2 år siden, likte ikke så godt hotellene de hadde så leide en fin leilighet med 2 soverom og 2 bad, rett ved havet istedenfor, og det kosta rundt 1000kr natten, dollarkursen var dog lavere enn idag. Du finner sikkert noe interessant på denne siden: http://www.homeaway.com/ Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Anbefaler å ta en tur innom Pearl Harbor når dere er i Hawai'i. :-) Ett par fraser som er greit å huske er "Aloha" som betyr bla. "Hei" og "Mahalo" som betyr "Takk" :-) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 ANbefaler at du kommer deg unna Waikiki/Honolulu. Det var så mange japanere der at enkelte skilt for turister kun stod på japansk. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Av det jeg har lest så er Waikiki, honolulu en slaks turistfelle der alle tror det er det beste stedet. Det er så mange andre steder på hawaii (f.eks. Kauai eller Maui) som er vakrere, mye roligere og finere strender på. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Rett sør for Waikiki er Hanauma bay. En liten vulkan i vannkanten med koreallrev inni. Det burde være en spesiell opplevelse, men det er så mange turister der og mange av dem har ingen anelse om hvordan man oppfører seg med koraller så de tramper i stykker det meste. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Rett sør for Waikiki er Hanauma bay. En liten vulkan i vannkanten med koreallrev inni. Det burde være en spesiell opplevelse, men det er så mange turister der og mange av dem har ingen anelse om hvordan man oppfører seg med koraller så de tramper i stykker det meste. Flott sted, men er enig, korallrevet var igjeltråkket og manglet liv med mindre man dro lenger ut, og det er ikke å anbefale med mindre man er god til å svømme. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Kom deg vekk fra Oahu i det hele tatt ville jeg sagt. Jeg var et halvt år på utveksling på The big island og synes selv at Kuaui var mest minneverdig med Maui på en god nr 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå