Lene25 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Jeg reiser til Australia om en uke og er veldig usikker på hvordan det er med snus der da det står mye forskjellig på nettet.. Er det slik at det er ulovlig og at de tar fra deg snusen hvis du har med deg mer enn 50g? Håper ikke det da ferien min blir ødelagt hvis jeg ikke får ha snusen min? anyone?!? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 En diskusjon fra 2008 Fra 2014 Tror det kan bli litt stress, virker som det har blitt forbudt Lenke til kommentar
Lene25 Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 En diskusjon fra 2008 Fra 2014 Tror det kan bli litt stress, virker som det har blitt forbudt Lenke til kommentar
Lene25 Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Aah, håper virkelig ikke det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Du må hvertfall deklarere det. De er nærmest "hysteriske" på utenlandske matvarer og sånt i Australia, siden de er en isolert øy og fauna og flora er veldig utsatt. Har sett på Border Patrol at folk får svære bøter for å ikke deklarere matvarer de har med seg i kofferten, eller tilogmed fått visumet inndratt. Endret 6. juli 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Lene25 Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Oi, Såpass ja? Får bare deklarere snusen og håpe på det beste! Tenkte å ta med meg 10 bokser selvom det er ganske mye over hva som er lovlig om 50g stemmer.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 http://www.amusedworld.com/importing-snus-to-australia/ Lenke til kommentar
deluna Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 jeg var der for 2 år siden og det var ikke noe problem med å ha med seg 10 bokser bare svar ærlig på skjema du må fylle ut. det eneste jeg måtte var å gå gjennom en extra sluse hvor en narko hund luftet på meg, de er mer opptatt om du har med deg noe mat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå