garyedwards Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 I følge nye studier så kan man bli deprimert av å bo i byen. http://helseinfonett.no/et-liv-i-byen-gir-okt-depresjon-og-kan-pavirke-din-mentale-helse/ Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 I tittelen så spør du om man kan bli syk av å bo i byen så legger du ved en link der svaret står Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 I tittelen så spør du om man kan bli syk av å bo i byen så legger du ved en link der svaret står Trådstarter setter et spørsmålstegn. Han har nemlig fått med seg at ikke alt som står på internett er like pålitelig. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Pfff, tullball. ALT som står på nettet er sant. Har du ikke hørt ordtaket "tro på alt du leser"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Det er sikkert umulig å bli deprimert av å bo på landet Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Det er sikkert umulig å bli deprimert av å bo på landet DET er det ikke, det kan eg love deg... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Hei! Jeg har alltid bodd litt landlig til, men i en 2 års periode bodde jeg på Grunerløkka. Jeg som var vant til å ha det rolig rundt meg, ikke ha en "døgnåpen" pub som nærmeste nabo begynte å bli veldig sliten og lei av alt bystøyet. For ett år siden måtte jeg bare flytte, jeg klarte ikke lenger å fungere, synes alt var slitsomt og hadde utviklet en veldig sosialangst. Det er nok mange faktorer som spiller inn og jeg får ikke kommet i dybden i dette innlegget, men jeg husker godt jeg synes alt ble upersonlig, jeg kokte bort i mengden, følte ikke at jeg fikk hjelp eller ble hørt. Jeg klarte ikke følge opp jobb til slutt og før jeg visste ordet av det var jeg en alkoholisert deprimert mann som til tid og ofte overnattet på akuttpsykiatrisk pga selvmordsforsøk og sterk angst. Jeg fikk hjelp og flyttet landlig til igjen og fått god oppfølging av psykolog og andre instanser. Nå føler jeg meg så bra igjen så jeg er på utkikk etter jobb igjen. Var det byen eller var det alt annet? Det kan man jo spekulere i. Anonymous poster hash: 1c812...af3 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Mye støy og dårlig luft – sier seg selv at det ikke er sunt. Så er det jo interessant å få vist hvorvidt/at grønn natur er avslappende kontra betonghelvete. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) I følge nye studier så kan man bli deprimert av å bo i byen. http://helseinfonett.no/et-liv-i-byen-gir-okt-depresjon-og-kan-pavirke-din-mentale-helse/ Hæ, gjelder det bare i byene? Du kan bli syk på landet også Endret 6. juli 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Ja, definitivt! Jeg har nettopp flytta ut av Oslo etter fem-seks år der. For et salig helvete. Jeg ble bare sintere og sintere for hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå