Torstein Norum Bugge Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Apple slår et slag for Gay Pride i sin nyeste promo-video.Slik har du neppe sett Apple-logoen før Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Fikk et bilde i hodet av Tom Cook med en banan i munnen når jeg leste artikkelen Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Synes det var en god og stemningsfylt promo jeg. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Jeg er ikke så glad i Apple men jeg liker dette. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Fikk et bilde i hodet av Tom Cook med en banan i munnen når jeg leste artikkelen Eple og banan passer bra sammen. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Minner meg om borgermesteren av St. Petersburg (tror jeg det var) som bestemte seg for å kvitte seg med Iphonen sin da Tim Cook sto fram som homofil =) De fant etterhvert ut at de ville fjerne Iphone monumentet sitt også: http://www.reuters.com/article/2014/11/03/russia-gay-apple-idUSL6N0ST32S20141103 Apple har vel funnet ut at det ikke er noen vei tilbake i forhold til de mer rabiate folkene og at de tjener mer på å støtte den andre siden. Det kan jo også være ren idealisme fra ledelsens side. Endret 6. juli 2015 av Mithridates VI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg