Mato Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 jeg ramlet over denne på Linkedin i dag , jobben er vist nok lokalisert i Stavanger , men lønna er etter Amerikansk nivå ... https://sjobs.brassring.com/TGWebHost/jobdetails.aspx?siteid=5164&partnerid=25212&jobid=1416675 11,30 usd i timen som max lønn , dvs ca 90 kr i timen , jeg kan virkelig ikke se hvem de ser etter til og gjøre denne jobben med den lønna Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Det er trolig mange studenter som kan tenke seg en slik deltidsjobb. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 90 kroner timen skulle jeg vaert ganske desperat for aa ta! Hadde 90 kroner timen som 16 aaring i 2005, da var det en greit betalt! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 jeg ramlet over denne på Linkedin i dag , jobben er vist nok lokalisert i Stavanger , men lønna er etter Amerikansk nivå ... https://sjobs.brassring.com/TGWebHost/jobdetails.aspx?siteid=5164&partnerid=25212&jobid=1416675 11,30 usd i timen som max lønn , dvs ca 90 kr i timen , jeg kan virkelig ikke se hvem de ser etter til og gjøre denne jobben med den lønna De ser etter alle mennesker som har fullført videregående skole, klart det er noen som kommer til å ta denne jobben. Det største problemet er vell at de er "billigere" en NAV som igjen gjør at folk ikke gidder å ta slike jobber. Men den er jo sterkt underbetalt, iallefall for Stavanger som har ett høyt lønnsnivå(hadde/har). Det som er rart er jo om de betaler i dollar, da vill jo lønnen svinge etter kursen som er noe usikkert spør du meg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Det er trolig mange studenter som kan tenke seg en slik deltidsjobb. selv om lønnen er langt under normalen , buttikkansatte ligger jo på 140+ om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 jeg ramlet over denne på Linkedin i dag , jobben er vist nok lokalisert i Stavanger , men lønna er etter Amerikansk nivå ... https://sjobs.brassring.com/TGWebHost/jobdetails.aspx?siteid=5164&partnerid=25212&jobid=1416675 11,30 usd i timen som max lønn , dvs ca 90 kr i timen , jeg kan virkelig ikke se hvem de ser etter til og gjøre denne jobben med den lønna De ser etter alle mennesker som har fullført videregående skole, klart det er noen som kommer til å ta denne jobben. Det største problemet er vell at de er "billigere" en NAV som igjen gjør at folk ikke gidder å ta slike jobber. Men den er jo sterkt underbetalt, iallefall for Stavanger som har ett høyt lønnsnivå(hadde/har). Det som er rart er jo om de betaler i dollar, da vill jo lønnen svinge etter kursen som er noe usikkert spør du meg. jeg mistenker stillingen er rettet mot familie til militært personell som er plassert i Stavanger Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Det er trolig mange studenter som kan tenke seg en slik deltidsjobb. selv om lønnen er langt under normalen , buttikkansatte ligger jo på 140+ om jeg ikke tar helt feil Om du ser på VG+ i dag så er det utrolig mange mennesker i Stavanger som ikke får seg jobb i dag. Dette er det såklart noen som har tenkt å utnytte med å tilby lette jobber med pressede priser. Men som kjent er ikke amerikanere særlig smarte sånn jevnt over, og derfor fatter de ikke at dette er under NAV utbetalingen slik at det skal mye til for at noen tar den jobben. Men det er vell alltid noen som tar den, evt noen som ikke har krav på støtte fra NAV. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Vel, det er ikke alltid så lett å få seg jobb, så jeg kan skjønne at noen vurderer ta jobben. Likevel syns jeg det er litt uetisk å betale så lite. Amerikanske selskaper er vel ikke kjent for å tenke som meg men. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Men man må betale norsk skatt? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Men man må betale norsk skatt? Man skatter i det landet man jobber, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå