mobilen.no Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Denons nye referansehodesett låter like bra som det ser ut.TEST: Denon AH-MM400 Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Samme "problemet" som mine Sennheiser Momentum mao. Klokkene er for små, dvs for liten på høyre øre. Tror jeg må prøve momentum m2, de er større. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Samme "problemet" som mine Sennheiser Momentum mao. Klokkene er for små, dvs for liten på høyre øre. Tror jeg må prøve momentum m2, de er større. Liker ikke trenden med å lage så portable hodesett som mulig. Denon hadde en gang en god portefølje med klokker for hjemmebruk, men de har dessverre gått tapt etter Beats kom på banen. Sitter selv med Denon AH-D5000 som dekker en god porsjon av hodet - og hele øret. Håper Denon kommer seg tilbake på gamle trakter med high-end serien. La de se på Sennheiser. De produserer konsumer-modeller i tillegg til HD-serien. 1 Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Har vært å hørt på disse. Eier selv Momentum, og kan vel si at klokkene til Denon virker litt større. Lyden er også bedre enn i Momentum. Skal man begynne å tulle med Equalizer kan man like gjerne kjøpe en dedikert USB DAC. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Samme "problemet" som mine Sennheiser Momentum mao. Klokkene er for små, dvs for liten på høyre øre. Tror jeg må prøve momentum m2, de er større. B&W P7? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå